Wat is er nieuw

Worm

• Onderwerp starter Onderwerp starter JLVDB
  • Startdatum Startdatum
J

JLVDB

Guest
Ik merkte na de aankoop van een stuk hout met javamos en anubia op dat er een lange worm in dit stuk zat. Ik ben er in geslaagd hem te vangen, maar weet niet of hij schadelijk is of niet, kunnen jullie mij helpen? Het is een heel slechte foto en vond geen beter potje om hem in te zetten, maar misschien kunnen jullie hier al iets mee doen. Ik dacht dat het misschien een ordinaire regenworm is, maar hij lijkt me zo smalletjes...
12083654_835887329843607_478038061_n.jpg

Dank bij voorbaat,

J-L

Niet te zeggen zo.
Leg de worm eens op een stuk keukenrol oid en maak dan eens een close-up foto.

Bewaren,voor de barbecue.

Bertus bedoel je daarmee weg doen of houden in aquarium? Had al wat opgezocht en hij lijkt wel op Lumbriculus variegatus en ik vond dat deze worm nuttig kan zijn in een aquarium. Door de in de bodem te bewegen zou hij bodemrot voorkomen

Zal ik doen Seabait

Nee, Houden.
Had er nooit van gehoord,hoor.

Ook ik ,Weer wat geleerd.

Ps, was een grapje.

Net zoals, stel je eens voor,hier.

JLVDB zei:
Had al wat opgezocht en hij lijkt wel op Lumbriculus variegatus en ik vond dat deze worm nuttig kan zijn in een aquarium. Door de in de bodem te bewegen zou hij bodemrot voorkomen

Zou hem heel goed kunnen zijn idd.
In combinatie met vissen zal hij wel als voer eindigen want zag dat ze bij Veldhuis speciaal verkocht worden als vissenvoer.

Maar ik ben niet zeker dat het wel deze is, bestaan er ook geen parasitaire wormen die schadelijk zijn?

Ja, maar dat zie je gelijk, dik -dun ,uitstrekken.

Zijn enorm veel ondersoorten van Bertus en is niet bij allemaal zo duidelijk te zien wat jij beschrijft.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan