Wat is er nieuw

Wouter zijn 200 x 60 x 60

• Onderwerp starter Onderwerp starter -wouter-
  • Startdatum Startdatum
Ziet er strak uit!!

Ik moet zeggen dat het erg mooi oogt. Bouwtechnisch kan ik er niks van zeggen maar ik denk dat je met zo n project wel weet wat je doet 😉.

Helaas gaat het nog niet zo snel als ik zou willen, achterwand staat nu voor aan groot deel in de tegellijm. Alleen de randen moeten nog netjes. Wanneer dit klaar is kan de wand in de epoxy.

769215wouterbrik_0_82_dsc_0079.jpg

Netjes gemaakt hoor.
Zit momenteel ook te wachten tot mijn 200 x 60 x60 klaar is (Wachten duurt lang)
Maar ik zou het Meubel toch net zo groot gemaakt hebben als het Aquarium of zelfs iets minder groot.
Zodat je de maximum belasting op alle 4 de staanders van de kast kon laten berusten.

Groet Edwin en ik kijk mee met je opbouw.

Bedankt, maar daarom staat er in het kastje nog een extra staander. De omlijsting zal doorlopen tot aan de wand.

Komt goed dit hoor. Gave achterwand

Hoe gaat het nu met je bak ? 🙂

Hallo, veel te lang geleden dat ik weer iets heb gepost. Inmiddels draait de bak op volle toeren. Foto's van de opbouw helaas vergeten te maken door alle drukte.

414464wouter_0_82_dsc_0102.jpg

Netjes hoor

Wauw! Heel mooi! 😉

Ziet er mooi uit hoor puik werk !
Ben ook druk bezig met mijn Aquarium en idd vergeet je wel eens foto's te maken haha

Zit eens te kijken je was bezig met tegellijm om een mooie achterwand te maken maar is dat niet goed gegaan?
Of verbeeld ik me dat ik op de foto een naad ziet lopen iets uit het midden Rechts ?

Helaas is de zelfbouw achterwand niet gelukt zoals ik gewild had, dus toch voor een fabriekswand gegaan.

Visbestand:

6 Maanvissen
60 kardinaaltetra's
2 diamant goerami's
2 goud goerami's
4 roodstreepbarbelen
10 Corydoras Sterbai
2 antennebaarsjes
4 otocinclus
onbekend aantal white pearl garnalen.

824976wouter_0_82_dsc_0086.jpg

896248wouter_0_82_dsc_0091.jpg

431649wouter_0_82_dsc_0093.jpg

728157wouter_0_82_dsc_0092.jpg

ziet er netjes uit zeg mooie inrichting ook

jammer dat je zelf gemaakte achterwand niet gelukt is gaat toch een hoop tijd in zitten maar deze is ook mooi

groet

jaap

echt een geweldige bak om te zien
Wat ik me wel afvraag: Hoe gaat het met de maanvissen en goerami's samen qua gedrag?

Vind het een strak aquarium geworden.
Top werk !

Rikkert zei:
echt een geweldige bak om te zien
Wat ik me wel afvraag: Hoe gaat het met de maanvissen en goerami's samen qua gedrag?

Het gaat eigenlijk prima, scheelt natuurlijk enorm dat ze elkaar uit te weg kunnen gaan. Maar zelfs toen de maanvissen een nest hadden veroorzaakte dit geen problemen.

Goed om te horen dat de combinatie bij jou wel goed gaat. Beide soorten zijn heel mooi om te zien.

Persoonlijk had ik qua bewoners een biotoop gerichtere vis-samenstelling gekozen. Maardat is gewoon meer mijn smaak.

Mooi geworden!! Ook mooi vol qua vis!!

Hallo Wouter,
Ik heb nog een eenzame puntius denisonii in de aanbieding die op zoek is naar een schooltje.
Je mag hem gratis afhalen als je wilt.

Mooie bak hoor, mijn complimenten!

OrionPax zei:
Hallo Wouter,
Ik heb nog een eenzame puntius denisonii in de aanbieding die op zoek is naar een schooltje.
Je mag hem gratis afhalen als je wilt.

Mooie bak hoor, mijn complimenten!

Bedankt

Ook bedankt voor je aanbod, ik woon alleen in Groningen. Toch iets te ver rijden voor 1 vis.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan