Wat is er nieuw

xl en gewoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Ik heb neontetra's van mijn nichtje oveergenomen ze had te veel verschillende neons erin zitten en dat vond ze niet mooi. Alleen heb ik nu de xl versie en de normalen , dat kan toch gewoon samen of niet ?

De term XL geeft alleen aan dat de verkoopmaat groot is. Het is geen aparte soort of zo.

Oke dankjewel.. ja ik dacht misschien dat het een groter soort was.

Die normale worden vanzelf xl als het goed is 😀

Oh oke , ja de ene heeft een doorgetrokken rode streep vanaf de staart en de ander maar tot de helft.. Nu zwemmen ze wel bij elkaar in een groep hoor maar ik vroeg het me gewoon af. En vragen kan nooit kwaad..

Die met de doorgetrokken streep zijn kardinaaltetra's. Zij zijn niet geschikt voor 60 cm. bakken en kunnen niet gecombineerd worden met neon tetra's wegens het verschil in temperatuurseisen (neons koel, kardinalen warm).

Dan zou ik ook geen gewone neons kunnen hebben. Mijn warmte in mijn bak is afgesteld op warmwatervisjes ..

K kan hem wel kouder zetten maar dat kan niet voor mijn andere vissen..

22 graden is zat voor neons. Zeker als je je dwerggourami's langer dan een paar maanden in leven wil houden zou ik de verwarming niet hoger zetten.

Doe ik ook niet dan hebben die kardinaaltje maar pech , dan gaan ze maar weer weg...

Kunnen tetra's nakomelingen krijgen ? Want iemand zei tegen mij dat je neons hebt die dat niet kunnen..

Ja maar dat is zeer moeilijk, bij mij is dat telkens na mijn waterverversing dan leggen ze eitjes maar die worden opgegeten.
Dus zeer moeilijk te kweken

Ja ik vroeg het me gewoon af.omdat ik hoorde van niet.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan