Zaandam (NL) - AquariumDesignShop


Nigel

Well-known member
Lid geworden
4 juni 2017
Berichten
693
Leeftijd
29
Nieuwe zaak met veel potentie voor een prachtige aquascaping gallery. Ik kan niet wachten tot alle bakken ingericht en ingegroeid zijn.

Binnenkort zal ook de webshop online gaan waar je alle producten kunt bestellen.

ads-4 by Nigel Aquascaping, on Flickr

ads-3 by Nigel Aquascaping, on Flickr

ads-2 by Nigel Aquascaping, on Flickr

ads-1 by Nigel Aquascaping, on Flickr

Kwaliteit van het assortiment
De slogan zegt het zelf al. Alle top merken onder één dak. Je gaat daar met kwaliteit spullen de deur uit waar je lang plezier van zult hebben. Een stukje design in je woonkamer. Ik ben met name te spreken over het merk ILA. Deze optic white aquariums + meubels zijn echt een stukje kwaliteit. Het concurreert zwaar met het merk ADA tegen een betere prijs. De meubels van ILA kunnen in elke RAL kleur gespoten worden en zijn van aluminium. Hierdoor veel lichter om te tillen en minder problemen met waterschade.

Breedte van het assortiment (vissen en producten)
Ruime keuze aan hardscape, planten en techniek. De stellingen voor de visjes zijn al een tijdje aan het indraaien en daar zullen binnenkort vissen en garnalen aan toegevoegd worden. Verwacht hier met name de kleinere schoolvissen, garnalen en guppies. Door alle verschillende top lampen op de bakken krijg je een heel mooi beeld welke verlichting je het meeste aanspreekt. Het blijft smaak al die verschillende spectrum lampen.

Klantvriendelijkheid
Mike Roggeveen de eigenaar is ontzettend behulpzaam en neemt de tijd voor je om plannen door te spreken.

Service
Ik had één keer een probleem met een drukregelaar dit werd direct opgelost. Hij kwam een nieuwe persoonlijk bij me thuis brengen. Binnenkort zal Mike mij ook helpen om mijn 360l bak naar mijn zolder te krijgen m.b.v. professionele glasdragers. Top service!


Prijsstelling

De prijzen zijn gemiddeld tov andere aquascaping shops. Wel kun je van het merk ILA een hoge kwaliteit bak krijgen die niks onderdoen van het merk ADA. Hierbij krijg je voor hetzelfde geld (of goedkoper) grotere afmetingen en zijn de meubels een stuk betaalbaarder.

Een voorbeeld van mijn ILA 120x60x50cm aquarium en meubel.
tank-cabinet-ila by Nigel Aquascaping, on Flickr

ads-3.jpg


ads-4.jpg


ads-3.jpg


ads-4.jpg


upload_2019-5-1_12-10-40.gif


upload_2019-5-1_12-10-40.gif
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er inderdaad goed uit. Beetje uit de, lees: mijn, buurt. Dat is dan weer jammer.
 
Zo een nieuwe aan het front
Daar gaan we binnenkort eens kijken op de Peperstraat 142-A, 1502AL in Zaandam
Kan mooi mee in rondje co2 vullen en visjes kijken bij de diverse lfs :thumbs::D:D
 
De bakken worden steeds meer ingericht in deze winkel. Ik mocht van Mike Roggeveen ook een scape inrichten. Gebaseerd op mijn Vivarium bakje ben ik weer voor Chinese bergen gegaan. Binnenkort zal ik bij Mike nog is terugkomen om de laatste details aan te brengen. Erg gezellige dag daar gehad met verschillende scapers!

nigel-hoevenaar-aquarium-design-shop-aquascaping-2 by Nigel Aquascaping, on Flickr
nigel-hoevenaar-aquarium-design-shop-aquascaping by Nigel Aquascaping, on Flickr
 
Iemand nog recent ervaring met deze winkel?

Een week geleden een led lamp besteld die binnen 1 dag verzonden zou worden.
Tot op heden niks.
Zijn ook niet bereikbaar , geen reactie op mail...
Beetje vreemd.
 
Ahh fijn dat ze nog wel bestellingen en betalingen aan nemen dan , maar blijkbaar niet meer leveren.
Mocht er nog iets veranderen dan zal ik dat hier posten , maar ben bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling als ik dit zo lees.
 
Ahh fijn dat ze nog wel bestellingen en betalingen aan nemen dan , maar blijkbaar niet meer leveren.
Mocht er nog iets veranderen dan zal ik dat hier posten , maar ben bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling als ik dit zo lees.
Zou ze even benaderen via facebook als ik jouw was denk dat je dan nog kans maakt je geld terug te krijgen
 
Ze gaan door met de webshop maar alleen de echte winkel gaat sluiten.
 
Reactie terug , dat het er bij ingeschoten is door de sluiting.
Gaat het geld terug overmaken.
Zal het laten weten als ik het ook daadwerkelijk terug heb.
Ik was een beetje bang voor een andere afloop , maar het lijkt er op dat hij wel eerlijk is.
Mocht alles goed gaan , wens ik hem natuurlijk het beste voor de toekomst en zijn webshop.
 
Mooi dat het in zoverre is geregeld of in elk geval toegezegd.
 
Het duurde even , maar het is netjes terug gestort na telefonisch contact.
Liep een beetje vreemd naar mijn idee , maar het is bij deze opgelost.
 
Eind goed al goed dus en misschien heeft het wat langer geduurd door alle rompslomp bij het stoppen van de normale winkel.
 

Terug
Bovenaan