Zebra cichliden


B

BrandonAalders

Guest
Ik heb nog een paar zebracichliden hoeveel zijn die nog waard ?
 
Welke bedoel je ? Er zijn namelijk 2 soorten die allebei de naam zebracichlide hebben

VhvieY3PQawzUQXBCO0Pj8acJs34yHMD.jpeg

Metriaclima zebra

VhvieY3PQawzUQXBCO0Pj8acJs34yHMD.jpeg

Amatitlania nigrofasciata (Cryptoheros nigrofasciatus)
 
Dat zijn vissen waar je blij mee mag zijn als iemand ze hebben wil... niks, dus eigenlijk.
 
De onderste en ook nog een rozig mannetje. Saskiaz mijn vriend wil ze misschien wel kopen maar ik geef je daar gelijk mee.
 
Heeft jouw vriend dan een Malawibak?

Die kan je niet zomaar rgens bij doen,he.
 
Bertus zei:
Heeft jouw vriend dan een Malawibak?

Die kan je niet zomaar rgens bij doen,he.

Gaat niet om de mbuna's maar om de amerikanen ;) en ook die kun je niet zomaar ergens bij zetten natuurlijk...
 
Hij heeft nog geen aquarium. Hij wou ze wel hebben. Hij gaat waarschijnlijk deze week een aquarium kopen.
 
BrandonAalders zei:
Hij heeft nog geen aquarium. Hij wou ze wel hebben. Hij gaat waarschijnlijk deze week een aquarium kopen.

Neem voor deze Amatitlania nigrofasciata dan minimaal een meterbak, en groter is beter als je er nog iets anders wilt bijzetten. Wat erbij kan zijn nl andere robuuste midden-amerikaanse cichliden, en de meeste daarvan worden aardig groot (meestal een stuk groter dan deze en deze worden al 16cm!). Eigenlijk is een meterbak alweer te klein trouwens, denk eerder aan 1.5m of groter. Andere geschikte bijvissen zijn stevige robuuste meervallen (platydoras, ancistrus, of groter zoals pleco's als je er de bak voor hebt).
 
Ik zelf heb die cichlide niet gekocht me broertje heeft het gekocht met me moeder. Ik baalde er ook van. Maar ja je kan niet alles.
 

Terug
Bovenaan