Wat is er nieuw

Zieke betta

Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
748
Leeftijd
43
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Goedenavond allemaal,

Lang niet hier geweest, maar ik denk wel aan jullie 😉. Hieronder een foto van onze betta. Hij lijkt ziek. Is lusteloos / bleek en mager geworden. Sinds een paar weken hebben we drijfplanjes. Overigens is het een gezeldschapsbak met ook andere vissen. En garnalen. Die het allemaal uitstekend doen. Is dit ouderdom of iets anders? We hebben hem nu een half jaar in huis.

Ww:
Ph 7 -7,5
Kh: 5
Gh 5
No2 en no3 0

Wie het weet mag het zeggen.

1000017481.jpg
 
Lang niet hier geweest, maar ik denk wel aan jullie
Ik had niet anders van je verwacht 😉
Tja je weet niet hoe oud ze zijn als je ze krijgt maar zie je uiterlijke verschillen met een tijdje geleden?
 
Hij hangt nu boven in de bak en beweegt amper. Echt leven kan je het niet meer nemen. Wat is wijsheid. Euthanasie of de natuur zn werk laten doen?
 
Ja lastig hoor en als je echt denkt dit wordt hem niet meer dan zou ik hem helpen want anders lijdt de vis misschien nog dagen maar ja dat is iets wat jij ter plekke moet beoordelen.
 
Kennelijk was de betta niet ziek, maar werd aangevallen door de Afrikaanse blauwoogjes. Kennelijk worden die agressief/ dominant als de groep te klein is.
De betta mist zn linker vin, maar verder lijkt hij het weer goed te doen in de bak.
Hopelijk zet het herstel door.
 
Nou mooi dat het geen ziekte is maar gaan ze hem niet weer aanvallen straks?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan