M
Marrie98
Guest
Ik heb een vraagje.
Zijn dit eitjes:
?
Zo ja wat moet ik er mee doen?
Zijn dit eitjes:
Zo ja wat moet ik er mee doen?
Ja las ik.Seabait zei:Zijn op het forum hier een aantal mensen geweest waarbij ze gewoon in de bak zelf opgroeide.
Zaten er zelfs kleintjes in het buitenfilter.
Marrie98 zei:Thanks voor de tip homerno!
Wat moet ik ze voeren?
Aww John, komt wel goed denk ik. 🙂
Het is een kwestie van geluk denk ik. Heb namelijk op het moment maar 3 panda's (wilde de groep nog uitbreiden)
jessicapilon zei:Marrie98 zei:Thanks voor de tip homerno!
Wat moet ik ze voeren?
Aww John, komt wel goed denk ik. 🙂
Het is een kwestie van geluk denk ik. Heb namelijk op het moment maar 3 panda's (wilde de groep nog uitbreiden)
Ik ben dus niet voor het geluk geboren Marrie 😀
ik hoop dat ze uit gaan komen de komende dagen.
Bedankt voor de tips.MarlonnekeW zei:Leuk dat je eitjes hebt!! Mocht het je lukken om aan catappa te komen, dan zou ik dat zeker gaan halen. Buiten het feit, dat John al aangeeft, dat ze eronder kunnen schuilen, schijnt het ook te voorkomen dat de eitjes gaan schimmelen; ik heb altijd een klein stukje catappa bij de eitjes gehad en nog nooit last van schimmel gehad.
Ik heb mijn kleine panda's altijd baby voer van tetra gegeven. Dat 'loste' ik op in een beetje water en vervolgens gebruikte ik een spuitje om het op de bodem van kweekbakje te spuiten. Je kunt b.v. 2x per dag voeren en voordat je het nieuwe voer erin doet, het oude voer even met een klein slangetje afzuigen. Waar je vooral voor moet uitkijken, is dat sommige soorten voer opzwellen. Als dat in de buik van de kleine cory's gebeurt, kunnen ze daar dood aan gaan. Ik zou in ieder geval het voer dat je wilt geven even van te voren in water leggen om te kijken wat ermee gebeurt.
Mochten ze straks wat ouder zijn dan zijn rotifer en cyclops twee soorten diepvriesvoer, die erg klein zijn en die je ze goed kunt voeren.
Heel veel succes en plezier met de eitjes en hopelijk ook de kleine visjes!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.