Zijn dit Kersenbuiken?


Cédric Vleminckx

Well-known member
Lid geworden
18 december 2015
Berichten
8,821
Leeftijd
23
Locatie
Glabbeek (België)
Hallo allemaal,

Zoals mijn gevoel zegt, zijn dit jonge Kersenbuiken?

(ivm een misschien geplande aankoop)

276515
 
Qua model zeg ik eerstelijns nee, in mijn optiek zijn dit geen kersenbuiken
 
Ze hebben er van weg maar zou je die wel willen want soms zijn dat killers hoor.
 
Vriendin van mij wilt van deze visjes af. Zijn er stuk of 15.
Wou ze door de WC spoelen. Kan ik toch niet laten gebeuren he.
Ga ze in een bakje apart zetten. Maar had graag even geweten welke deze zouden kunnen zijn. Maar zijn nog jong.
 
Lijken mij eerder regenboogvissen, jonge Bedotia geayi misschien?
 
Weet je vriendin dan niet wat het zijn?
 
Nee zij weet het niet. De vissen kwamen uit eitjes die via planten mee gekomen zijn denkt ze.
 
Ok, bijzonder maar mogelijk wellicht.
 
Zal ze dan ook maar tijdelijk opvangen in reserve aquaria he.
 
Maar goed je moet ze ook weer zien kwijt te raken maar het scheelt al als het geen Kersenbuiken zijn.
 
Ze hebben inderdaad wel de tekening van kersenbuikjes maar niet de vorm. Ik denk dat @Mikyboy40 gelijk heeft en het een madagascar regenboogvis is waarvan de vinnen nog op kleur moeten komen.
 
Maar goed je moet ze ook weer zien kwijt te raken maar het scheelt al als het geen Kersenbuiken zijn.
Dat is niet meteen zo'n probleem.
Als ik kan zet ik ze meteen in de stelling van de winkel, hoef ik ze niet bij mij thuis te zetten.
 
Ze hebben inderdaad wel de tekening van kersenbuikjes maar niet de vorm. Ik denk dat @Mikyboy40 gelijk heeft en het een madagascar regenboogvis is waarvan de vinnen nog op kleur moeten komen.
Inderdaad, vreselijk gelijkend op de vorm van een kersenbuik.
Maar de kleuren komen echt wel overeen met de Madagascar regenboogvis, alsook de vorm.
 
Niet meer zo veel als vroeger, maar ik werk er nog wel. Buiten dat ik af en toe in de winkel sta, werk ik het meeste van de tijd aan de website, webshop en Facebook-pagina.
 
Ok, nou ja leuk dat je er toch nog iets doet. Dat allemaal naast je student-zelfstandige zijn ;)
 

Terug
Bovenaan