Zilver molly ziek?


B

barry_aquarium

Guest
Hoi
Mijn zilver molly vertoond ander gedrag sinds 3 dagen. In plaats van mooi rond zwemmen door het aquarium, zit hij stil in een hoek. Als er een andere vis in de buurt komt schiet hij weg naar een rustig plekje.
Ik he b hem nu apart gezet, de waterwaarden heb ik getest niet wat te ontdekken. Ik zie tevens geen witte stippen. De vis eet ook niet wat. Iemand een idee?

20171022_191835.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry ik weet het ook niet.
Misschien verkoudheid of een bacterie ? (Dan is het handig om de temperatuur iets omhoog te doen volgensmij)
Maar als het schimmel is dan weet ik niet of het handig is om de temparatuur omhoog te zetten (heb me laten vertellen dat dat het erger maakt)
 
Hier zijn twee bladzijden om symptomen met ziektes te verbinden.
Hopelijk vind je de oorzaak !

15087460478311257027804.jpg
1508746088749-1950537918.jpg
 
Hoi
Mijn zilver molly vertoond ander gedrag sinds 3 dagen. In plaats van mooi rond zwemmen door het aquarium, zit hij stil in een hoek. Als er een andere vis in de buurt komt schiet hij weg naar een rustig plekje.
Ik he b hem nu apart gezet, de waterwaarden heb ik getest niet wat te ontdekken. Ik zie tevens geen witte stippen. De vis eet ook niet wat. Iemand een idee?

Bekijk bijlage 84090

Barry, misschien kun je wat meer vertellen over je aquarium.

Wat zijn de afmetingen van je aquarium?
Waarmee heb je de waterwaardes getest en wat zijn de waardes?
Wat zijn de medebewoners ?
Heb je iets veranderd aan het aquarium de laatste tijd ?
Heb je de vis al lang ? of betreft het een nieuwe vis ?
Is er aan de vis iets te zien? Heb je eventueel een foto van de zijkant van de vis?
 

Terug
Bovenaan