Zit ik vol of....?


S

SacredD

Guest
80cm met: 10 Chinese Danio,2 Ramirezi, 5 Otoclinus, 3 Dwerg Corydoras, 1 Pangio Khuli, 3 Dwergknogoeramie.
60cm met: 3 Pauwooggrondel, 9 Rasbora Galaxy, 2 Ramirezi
40cm met: 6 Epiplatys Annulatus, 20 Red Rili (in bestelling)

zit te denken aan nog 2 khuli voor de 80cm, de 40cm zit zo wel vol denk ik, misschien nog wat extra rasbora in de 60?
 
Ik zou de vissen die in groepen leven dan eerder aanvullen in de 80 cm bak, zoals je oto’s, cory’s en kuhli’s.
En hoeveel liter zijn je aquaria?
 
is n idee ja, zit er toch aan te denken de danios weg te doen en in de 80 ook galaxies te doen, dan is er ook meer massa over voor de grondbewoners, weet zo uit mn hoofd alleen dat de 60cm 54 liter is
 
de 80 is
80cm lang, 54cm breed en 60cm hoog, erin wil ik in elk geval houden van mn bestand
2 rasbora
6 otoclinus
3 dwerg cory
1 khulli
3 dwergknorretjes

Wil ik uitbreiden tot
2 ramirezi
6 otoclinus
6 dwerg cory
5 kulli
3 dwerknorrtjes
3 pauwooggrondel
15 a 20 galaxies (weet niet of dit aantal kan maar aangezien ze maar de helft zijn van een Chinese danio zou het moeten kunnen)
 
Lijkt mij erg veel voor een bakje van 80 cm.
 
2 rasbora
6 otoclinus
3 dwerg cory
1 khulli
3 dwergknorretjes


meer rasbora's zou wel goed zijn. Wat is het verschil tussen dwerg cory en dwergknorretjes?
 
zou dit kunnen?
Totaalbestand (35 to 40 vissen)
bijna 260 liter (mn filter doet 400 liter per uur), 80cm lang, 54cm breed en 60cm hoog
2 ramirezi
6 otoclinus
3 dwerg corydoras
3 khulli
3 dwergknorgoeramie
3 pauwooggrondel
15 tot 20 rasbora galaxy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik meestal het programma aqadvisor om een kleine indicatie te krijgen of het mogelijk is wat ik wil(programma is natuurlijk niet perfect en logisch nadenken blijft natuurlijk belangrijk)

Als ik het volgende invoer dan krijg ik de volgende waarschuwingen
IMG_20180614_092652.png


Heb voor de rest geen ervaring met de meeste vissen maar een school van 20 galaxy's verlaagd het schuwe gedrag van deze soort

Ps
Bij soorten die scholen wordt aangeraden om deze met minimaal met 6 te houden dit klopt bij dit programma dus niet
 
Laatst bewerkt:
k zo dan?
Totaalbestand
bijna 260 liter (mn filter doet 400 liter per uur), 80cm lang, 54cm breed en 60cm hoog
2 ramirezi
6 otoclinus
6 dwerg corydoras
6 khulli
20 rasbora galaxy
 
Ok, het is geen standaard 80 cm bak en daar was ik even vanuit gegaan:sorry:
 
Op het moment zitten er nu allen nog 2 ramirezi, 1 khulli, 3 dwerg cory en 6 otos in, hopelijk krijg ik dinsdag de kans wat rasboras te kopen
 

Terug
Bovenaan