Zo trots op mijjn nieuwe aankoop van vandaag (Mark D)


Mark D

Well-known member
Lid geworden
27 oktober 2019
Berichten
456
Leeftijd
61
Als heel lang had ik em in het vizier, grootste nadeel volgens m'n collega-aquarianen is dat ze enorm afval produceren. Toen ik vanmiddag bij Romberg in Delft was kon ik mij echter niet meer beheersen.
Mijn spiksplinternieuwe bewoner…. L239 Baryancistrus Beggini. Het is een vrouwtje, en helemaal niet schuw. Ik kon meteen al een paar foto's van haar maken.
Is ze niet prachtig :iloveyou:
L239a.jpg
 
Very nice. Een echte blikvanger, en ik hoop dat die niet te schuw gaat zijn in je bak.

Hoe groot is die nu, en hoe groot zou die worden?
 
Mooie vis en u je een fotoalbum hebt hopen we tzt nog wat meer foto s te zien ;)
Nou, dat zou ik idd graag willen, maar als ik achter één ding inmiddels wel ben gekomen, is hoe verschrikkelijk moeilijk het is om een echt mooie foto van de eigen vissen in de bak te maken.
Als is daarop ga zoeken, aquariumfotografie, dat is een wetenschap op zich ….
Haha... we doen ons best.... we tobben lekker door
 
Very nice. Een echte blikvanger, en ik hoop dat die niet te schuw gaat zijn in je bak.

Hoe groot is die nu, en hoe groot zou die worden?
Het wordt geen onhoudbaar monster volgens Romberg, ze is nu 5 cm, als ze 15 cm zou worden vind ik dat nog helemaal ok
 

Dank je wel Nicolientje. Had ik idd ook gecontroleerd, maar je weet het niet 100% zeker toch? Er zijn zoveel van deze familie, wie weet heb ik één of andere maffe kruising... haha. Bij Strijker in Rotterdam zit er één in de bak die echt precies lijkt op de mijne… alleen istie 30 cm lang.... erg dik… en weegt misschien wel een kilo :oops:
Prachtig dier trouwens hoor… daar niet van
 
Planetcatfish is wel betrouwbaar hoor. De vraag is vooral of je een L239 hebt of iets anders :D Maar ff serieus: mooie aankoop.Is inderdaad een mooie soort.

Het zijn inderdaad enorme schijtbakken, maar dat geldt voor veel Ancistrus-achtigen en Panaques.
 
Planetcathfish meten ze zonder staart als max lengte. Zie dat ze daar gemiddeld 8.1cm aangeven 810mm + 2cm ong erbij
 

Terug
Bovenaan