Zuid amerikaans biotoop van graspol61


Je mag er vanuit gaan dat de agressie dan wel toeneemt. Cichliden eigen, zijn zeer goede ouders.
Dank je voor je reactie Ed,

Dat dacht ik wel .
Omdat ze het hebben er kunnen andere soort visjes er bij vanwege de vreedzame aard van deze Cichlide !!
Trouwens ze zijn nu mooi op kleur ipv bruin net na het plaatsen in de bak .
Ik kijk wel wat verstandig is wil geen ongelukkige visjes hebben vind ik zielig !!!
 
Cryptoheros Nanoluteus zijn mooie vissen en er kunnen best wel andere vissen erbij maar zorg ervoor dat op de bodem niet te druk word.
Als bijvissen kun je ook Xiphophorus hellerii nemen, komen ook uit midden-amerika.
Zorg wel voor schuilplekken, persoonlijk vind ik je bak nog te kaal.
Ik weet niet hoe je de stenen achter hebt opgestapeld maar houd er rekening mee dat ze graven.
 
Cryptoheros Nanoluteus zijn mooie vissen en er kunnen best wel andere vissen erbij maar zorg ervoor dat op de bodem niet te druk word.
Als bijvissen kun je ook Xiphophorus hellerii nemen, komen ook uit midden-amerika.
Zorg wel voor schuilplekken, persoonlijk vind ik je bak nog te kaal.
Ik weet niet hoe je de stenen achter hebt opgestapeld maar houd er rekening mee dat ze graven.
Dank je voor je reactie Memmo,
Klopt je hebt gelijk !


Ik heb de bak veranderd stenen meer naar voren gezet en wat plantjes er bij gedaan .

Zoals je het ziet zitten kleinere visje[s er bij 10 stuk konings zalm deze worden 5 cm .
En worden volledig genegeerd door de Cichliden.
 

Bijlagen

  • goed.jpg
    goed.jpg
    2 MB · Weergaven: 27
Goede morgen allemaal,

Cryptoheros Nanoluteus doet een dutje .
Als je goed kijkt zie je dat de vis een dutje aan het doen is !
 

Bijlagen

  • vis slaapt.jpg
    vis slaapt.jpg
    1 MB · Weergaven: 26
Leuke foto Fred maar als je de volgende keer nou een video maakt dan horen we de vis wellicht snurken;)
 

Terug
Bovenaan