Rikkert Well-known member Lid geworden 6 mei 2012 Berichten 6,218 9 maart 2014 #2 Ancistrus cf cirrhosus
algeneter12 Well-known member Lid geworden 11 april 2012 Berichten 2,203 Leeftijd 23 Locatie Boxtel 9 maart 2014 #3 vrouwtje
B Bertus † Guest 9 maart 2014 #4 En ook weer scherp grint,he 😛 Zo ben je in 2006 ook begonnen,met scherp grint.
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 9 maart 2014 #6 Bertus zei: En ook weer scherp grint,he 😛 Zo ben je in 2006 ook begonnen,met scherp grint. Klik om te vergroten... Volgens mij is dat geen scherp grind hoor, het lijkt heel erg op het grind wat ik heb gehad en dat was bepaald niet scherp.
Bertus zei: En ook weer scherp grint,he 😛 Zo ben je in 2006 ook begonnen,met scherp grint. Klik om te vergroten... Volgens mij is dat geen scherp grind hoor, het lijkt heel erg op het grind wat ik heb gehad en dat was bepaald niet scherp.
Topicstarter Topicstarter A ArmandoH Guest 9 maart 2014 #7 Als het goed is is het geen scherp nee. Heb er nog om gevraagd. Ze hadden twee soorten en daarvan was dit de minst scherpe.
Als het goed is is het geen scherp nee. Heb er nog om gevraagd. Ze hadden twee soorten en daarvan was dit de minst scherpe.
J jeroenw Guest 12 maart 2014 #9 Moeilijk zeker te zeggen uit deze hoek maar ja, heb ze wel dikker gezien dan dit.