Zwaarddragers vechten


A

Aquaviz

Guest
Hallo, ik heb een vraag over mijn zwaarddragers. Een mannetje valt steeds andere zwaarddragers aan. Weet iemand waarom hij dit doet?

Alvast bedankt
 
Of je voegt nog een reeks dames bij 6-8 of je doet 3 mannetjes terug naar de lfs
 
Ja zoiets dacht ik al. Het is probleem is dat mijn lfs geen visjes accepteert en ik het budget nu niet heb om meer vrouwtjes te halen. Is het dan humaan om ze een vreedzaam einde te geven door de zin de vriezer te leggen?
 
Nee natuurlijk niet maar zit net oude berichten van je te bekijken en je bent hier al jaren bezig met regelmaat bizarre berichten te plaatsen.

Had gehoopt dat je inmiddels volwassener/wijzer was geworden maar helaas...
 
Laatst bewerkt:
Dat waren andere tijden John, toen waren de mensen nog heel wreed helaas :( Ik zal zo de mannetjes eruit halen en dan maar ff tijdelijk in een ander soort bakje ofzo.
 
Meerdere mannen gaat alleen goed als je er minstens 6 hebt. Er is dan ook een strakke hierarchie onder de mannen, en geen een is echt het pispaaltje. Wel zijn ze dan meer daar mee bezig en is er weinig oog voor de vrouwen. Zo heb ik lange tijd succesvol 9 mannen met 2 vrouwen samen gehouden.
 

Terug
Bovenaan