zwangerschap vuurgarnaaltjes en cr

D

dwayne130

Guest
Ik heb in me gewoon bak vuurgarnaaltjes zitten en die heb ik nu 4maanden.als ik hier zo alles een beetje er over leest zou ik er nu al veel van moeten hebben maar ik ben van 10 naar 15 gegaan hoe kan dit?

Ik heb ook een garnalenbak daar zitten cr in maar nu is mijn vraag hoelang het bij de cr duurt dat ik kleintjes heb ik heb ze nu 2maanden.
 
Wat zijn je waardes en wat is je temperatuur?
En wat is je verversingsbeleid?
 
En welke bewoners zitten er nog meer in je gewoon bak?
 
Ik heb geen duidelijk waardes op dit moment helaas(lig ziek dus kan het niet laten testen).de temperatuur is 24 gr bij de vuur en bij de cr 23.de vissen zijn c.pandas en potloodjes en neontetra.ik weet dat die van kleintjes houden maar van zoveel toch niet? Ik ververs me bak elke week voor een kwart van de inhoud (juwel rekoord 600).
 
Aan de medebewoners zal het iig niet mankeren idd,heb je veel planten en verstopplekjes dat je ze over het hoofd ziet bv?
Zie je weleens vuurgarnalen met eitjes? misschien zijn het allemaal garnalen van hetzelfde geslacht en dan gaat de kweek ook een beetje lastig natuurlijk ;)

Zitten je crs op een ph verlagnede bodem?

Beterschap!
 
Seabait zei:
Aan de medebewoners zal het iig niet mankeren idd,heb je veel planten en verstopplekjes dat je ze over het hoofd ziet bv?
Zie je weleens vuurgarnalen met eitjes? misschien zijn het allemaal garnalen van hetzelfde geslacht en dan gaat de kweek ook een beetje lastig natuurlijk ;)

Zitten je crs op een ph verlagnede bodem?

Beterschap!

Ja ik zie ze wel eens met eitjes de vuurtjes want toen ik ze kocht waren er al 2 zwanger.en van de kleintjes die ik nu heb lopen zijn het vrouwtjes dus ze kunnen al zwanger raken.

Ja de cr zitten op een ph verlagende bodem.maar me kraanwater zelf is al tussen de 6 en 7.2 heb ik een keer gemeete.

Dankje
 
Nee dat niet helaas ik kon wel zien dat er mannetjes en vrouwtjes in zitten.maar ik ga het binnenkort toch even allemaal veranderen kijken wat er dan gebeurt.
 
Terug
Bovenaan