zwarte achtergrond vraag


C

Convantol

Guest
Hey

Kan ik de achtergrond die ik nu met wat foto van stenen op zwart verven om een zwarte achtergrond te hebben?

Of gaat dat niet goedkomen? :p
 
De ruit kun je (aan de buitenkant uiteraard) prima zwart verven. Ik heb het zelf met schoolbordverf gedaan ooit op aanraden van iemand. Waarschijnlijk omdat het, als het eenmaal droog is, niet glimt.
De zijruiten kun je ook zwart verven, dan heb je aan de binnenkant geen weerspiegeling meer. Persoonlijk vind ik dat veel mooier, en de vissen lijken er ook rustiger van te worden.
 
Kan, maar je kunt ook bij de gamma of de praxis zwart plakfolie halen. Met een klein beetje afwasmiddel en water tegen de ruit plakken en gladwrijven.
 
Mijn raam is inderdaad ook zwart geverfd , uiteraard ook de zijkant en ik ben er zeer tevreden over , de vissen worden inderdaad rustiger lijkt het. En kan aan mij liggen hoor maar je krijgt er ook meer diepte door.
 
Ok binnenkort eens achter schoolbordverf :D Thanks voor de replies!
 
Als je nog enigszins twijfelt over hoe definitief je het wilt: met de tip van Hbee81 kun je altijd nog terug. Met verf is dat wat lastiger.

~ Ivo
 
Is een achterkant aan die ik niet mooi vind dus die mag zowiezo weg :)
 
Zit de achtergrond met stenen los of op de ruit geplakt?
 
Een poster he bedoel ik :p "foto met stenen op" Die hang ik enkel met wat plakband op.
 
Ja snapte je! ;) zou dan gewoon het glas aan de buitenkant met schoolbordenverf doen hoor en niet de losse poster.
 

Terug
Bovenaan