Zwarte lily pipe/uitvoer


Lid geworden
24 mei 2020
Berichten
20
Leeftijd
35
Hoi allemaal,

Ik vind deze uitvoer geen gezicht bij een zwarte achtergrond.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een zwarte lily uitvoer en ik kan niets vinden. Heeft een van jullie een idee?

Groet

Bart
 

Bijlagen

  • DCDF7BE6-55D7-4661-AB17-B8E1099115EE.jpeg
    DCDF7BE6-55D7-4661-AB17-B8E1099115EE.jpeg
    484.5 KB · Weergaven: 130
  • EE106792-9824-4BDD-A6CA-0E11D84C921E.jpeg
    EE106792-9824-4BDD-A6CA-0E11D84C921E.jpeg
    536.6 KB · Weergaven: 131
Ik ken ze niet in het zwart, maar als je een zwarte plastic fles kan vinden en beschikt over een brander kan je een heel eind komen
 
als ik iets zwart wil maken doe ik dat met een watervaste stift even goed laten drogen en dan in de bak plaatsen dat heb ik in het verleden bij bv een skimmer gedaan geen nadelige erveringen ondervonden in de bak
 
als ik iets zwart wil maken doe ik dat met een watervaste stift even goed laten drogen en dan in de bak plaatsen dat heb ik in het verleden bij bv een skimmer gedaan geen nadelige erveringen ondervonden in de bak
.. jij bent vast een geweldige doe-het-zelver
 
Ik ben geen klusser en doe het zelver maar volgens mij dekt een zwarte stift erg slecht op een glazen pipe of het moet een paar keer misschien.
 
waarom niet. er staat ook dat er speciale glasverf is je zou ze kunnen bellen voor info goede hobbyzaken verkopen ook glasverf. maar op jou foto is dat geen lily pipe van acrylaat want zo een heb ik in het verleden gehad van ali
 
ik zou vooral voor één materiaal gaan, vooral de combi van plastic, rubber en glas maakt het in mijn ogen onrustig. Een glazen pijp die in één krul de bak uitloopt en daar pas aan de slang verbonden wordt, dat lijkt me al een hoop schelen als zwart glas niet bestaat. En anders gewoon geheel zwart-plastic outflow, dan heb je niet een lilyvorm maar er zijn er genoeg waar je wat mee kan tweaken.
 
Mensen door de drukte even helemaal vergeten dat ik een vraag had geplaatst. Oeps.
Dank voor alle reacties! Die van de 3d printer zie ik het meeste zitten!
Ik zou inderdaad wel het eea kunnen betekenen in een 3D print. Laat maar even weten of hier interesse voor is en stuur me anders een bericht voor meer info ;) Ik kan deze uiteraard in elke gewenste kleur printen voor je.

Bekijk bijlage 332184
Heb je daar een STL van? Wij hebben een printer op de zaak, misschien lukt het me zelf wel… leuk project :)
 
Mensen door de drukte even helemaal vergeten dat ik een vraag had geplaatst. Oeps.
Dank voor alle reacties! Die van de 3d printer zie ik het meeste zitten!

Heb je daar een STL van? Wij hebben een printer op de zaak, misschien lukt het me zelf wel… leuk project :)
Yes, ik heb er een aantal. Stuur me even je mail per PB en dan zal ik ze mailen.
 
Dit lijkt erg licht op de foto maar is donkergrijs. Zwart hadden we niet helaas. Maar het komt redelijk in de buurt van de eheim en oase elementen hoop ik. Foto in de bak volgt later
 
Ziet er goed uit! En zodra jullie wel zwart hebben gewoon je kans pakken en opnieuw printen!
 

Terug
Bovenaan