zwarte statische folie


Rene88

Well-known member
Lid geworden
26 juli 2017
Berichten
148
Leeftijd
36
Goedemorgen,

Voor een complete herinrichting van mijn Rio350 wil ik graag gebruik maken van een zwarte simpele achterwand.

Het tijdelijke karakter van statische zwarte folie (dus zonder lijm) heeft de voorkeur. Ik heb al flink rondgezocht maar helaas nog geen goede leverancier kunnen vinden die dit in het juiste formaat verkoopt. Zal een naad goed zichtbaar zijn als het toch in 2 stukken moet?

Zijn er ervaringsdeskundigen die nog weten waar de folie te verkrijgen is?

Groeten
Rene
 
Wij hebben zelf voor het beplakken van het aquariummeubel gebruik gemaakt van een goede statische krimpfolie. Wellicht is dat ook voor een achterwand te gebruiken.

Verder gebruiken we zelf voor achterwand statische zonwerende folie van de bouwmarkt. Maakt het behoorlijk donker, maar nog heel licht transparant. Wij vinden het veel mooier dan echt zwart, maar smaken verschillen :)

Ik dacht trouwens dat er ook statische zwarte raamfolie verkrijgbaar was. Heb je al eens bij de Hornbach gekeken?
 
Transparante donkere folie kon ik wel vinden inderdaad. Ik heb inmiddels bij een bekende Chinese shop gevonden wat ik zocht, alsnog bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Rene
 

Terug
Bovenaan