Zwemblaas problemen, hulp?


R

Ryan_verbeek

Guest
Hallo, mijn nieuwste sluierstaart, een jong van twee ouderen sluierstaarten die we hebben begon scheef te zwemmen. We hebben dierenartsen gebeld Maar hij ging of dood of hij had wat aan ze'n zwemblaas werd ons verteld. Dat laatste leek het geval toen hij na 5 dagen therapie weer recht zwom. Vandaag heb ik hem terug geplaatst in het grote aquarium maar hij lijkt wisselend lichtelijk scheef en ook recht te zwemmen, ook hapt hij erg veel naar lucht. Zijn "ouders" leken hem ook niet te accepteren, hun rug vinnen waren omhoog en ze leken een beetje op te jagen maar dat gaat nu wel weer goed volgens mij. Kan iemand mij meer informatie geven over wat er aan de hand kan zijn met deze kleine?
 
vertel eerst eens wat meer over het aquarium,Ryan.
Hoe groot, en hoeveel onderhoud pleeg je?

Foto is ook leuk, dat weet je toch wel.
 
Ik heb veel gelezen op dit forum, dit is eigenlijk het eerste dat ik plaats wn waar ik best veel moeite voor heb gedaan. De vissen zitten tijdelijk in een bak van 60x30x30 maar het kan echt even niet anders nu. Ik zou graag een foto sturen maar ik weet eigenlijk niet hoe dat moet. Alles lijkt nu goed te gaan met de vis trouwens! Bedankt voor de reactie in iedergeval, en moet ik dit artikel nu verwijderen?
 
Nee, daar kan je altijd verder gaan. :thumbs:

Voor als het toch niet goed gaat.

En dit is voor foto,s.

http://aquazone.leeuwen.nu/downloads/se ... Upload.exe

Is een laad programma, Volg die, kom je er vanzelf.
Bij het naar forum, de link van links naar rechts kopieren, plus nog wat door. (laatste stukje).

Vind het toch goed, dat je hier kwam ,hoor. :thumbs:
 

Terug
Bovenaan