Botia
Well-known member
- Lid geworden
- 9 maart 2005
- Leeftijd
- 124
Nee, hij word ongeveer 10cm. En komt weinig voor in de handel.leiodon cutcutia?
Helemaal goed! Ja wildvang uit kongo is altijd lastig....Tetraodon duboisi, als je ooit 1 te koop ziet dan graag even een pb'tje doen
Ik heb mezelf vanochtend getrakteerd op een soortgelijk visje uit die regio ;PHelemaal goed! Ja wildvang uit kongo is altijd lastig....
Correct!!Tetraodon abei?
Zelfs niet aan verwant.😉Zelfs ik zie dat dit een lekkere Paling is
Je zit warm.Eerlijk gezegd denk ik van niet. Dit is een rivierprik.
Haha ja dat is waar Lysia en dat had ik niet moeten doen😉Dan neem ik het wel van je over, mijn schuld dat je bij de prikken bent gaan kijken
Het is niet goed. Maar je zit warm.Lampetra aepyptera
Zeg niet dat het goed is want dan mag je er nog een plaatsen Botia😉
Nou ik het het wel bij dat warm zijn en anderen mogen er op voortborduren😉Het is niet goed. Maar je zit warm.
Het is slecht te zien met donkere tekst maar deze bedoeld Tim.Lethenteron camtschaticum
Oo bij mij is de tekst gewoon wit 😛Het is slecht te zien met donkere tekst maar deze bedoeld Tim.
Lethenteron camtschaticum
Haha, hier pikzwart en eerst zag ik de tekst helemaal niet staan maar goed het is nu in elk geval wel weer duidelijk😉Oo bij mij is de tekst gewoon wit 😛
Dat is hem niet.😉Lethenteron camtschaticum
Dat klopt.😉Dan is het de Lampetra planeri
Nee,Corydoras sodalis?
Maar jij bent geen beheerderEr zijn er niet veel actief hier momenteel geloof ik, dus van mij mag het.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.