Staat er goed bij John!
En heb je die garnaal alweer laten schrikken??
En heb je die garnaal alweer laten schrikken??
Klopt Jaap en helemaal door de kleur van de led erboven komt het minder uit denk ik want ja de camera s op de telefoons zijn in de regel best wel goed en in de zoetwaterbak komen de kleuren veel beter uit.Toch zijn het mooie plaatjes John
Wat die kleuren betreft heb ik ook last van met mijn spullen is niet anders.
Ondanks dat ziet het er erg goed uit Johnde kleuren komen lang niet zo mooi uit als in het echt maar het is niet anders
Daar heb je een sterk argument maar voordat ik nou zomaar een nieuwe foto post wil ik me daar normaliter eerst van overtuigen. En daar knelt de schoen want ik kan zoals je weet niet verder dan 8 tellen dus ja het aantal koppen zal voor nu dan een vraag blijven .50 koppen per koraal zijn er nu mss 55 geworden ?
Tel met alle liefde de koppen, je hoeft er alleen maar een foto voor te plaatsenDaar heb je een sterk argument maar voordat ik nou zomaar een nieuwe foto post wil ik me daar normaliter eerst van overtuigen. En daar knelt de schoen want ik kan zoals je weet niet verder dan 8 tellen dus ja het aantal koppen zal voor nu dan een vraag blijven .
Nou die staat er eigenlijk onveranderd bij want qua koralen en bewoners is er niets veranderd Ben. Ik post er nooit veel foto s van want met de mobiel komen de kleuren lang niet zo mooi uit als in werkelijkheid.
Tja zo n gelikt millimeterkapsel als jouw heb ik nog net niet maar het moet een blockhead zijn dus ja bovenop staat het altijd rechtop.Je mag wel weer eens naar de kapper zeg of had je met stroom gespeeld? 🤣 😱
Kijk eindelijk een zeewaterkenner maar nee geen ramen gepoetst Lauwrensz.Je hebt in ieder geval wel eerst even het glas gepoetst voor de foto
Ziet er mooi schoon en gezond uit John 👍
Vind die veel mooier op deze foto dan bv op wikipediaJe pyjamakardinaal geeft wel ff een hele mooie pose!
Een van de weinigen die goed naar me wil luisteren.Je pyjamakardinaal geeft wel ff een hele mooie pose!
Wie is die andere van "de weinigen" die dan ook luistert naar je? *iets met Jan steen 🤣 😱Een van de weinigen die goed naar me wil luisteren.
Als je de kelvinwaarde van je lampen weet, kun je de witbalans van de vamera op die kelvinwaarde zetten.Nou die staat er eigenlijk onveranderd bij want qua koralen en bewoners is er niets veranderd Ben. Ik post er nooit veel foto s van want met de mobiel komen de kleuren lang niet zo mooi uit als in werkelijkheid.
Ja zover ik weet heeft Lauwrensz ook een keer zoiets besteld ergens maar dat was minder goed dan verwacht.Ziet er mooi uit. Of voor mooiere foto's moet je zoon D-D lens halen dan zeggen ze dat de kleuren wel mooier zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.