Wat is er nieuw

100 liter aquarium van sieyannick !!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter sieyannick
  • Startdatum Startdatum
Erg leuke visjes.-)
Bakje heb je zeker weer je best op gedaan. Krijg je daar hulp in of doe je alles naar eigen inzicht.

Gr Martinez

Zier er goed uit hoor.
Mooie foto's!

heb nog een filmpje gemaakt hoe de aqua er helemaal in het begin bijstaat tot nu
wel een foutje gemaakt heb de timer van hoeveel seconden ze de foto laten zien voor de overgang op 3 in plaats van op 6 gezet dus is een beetje kort 😛
https://www.youtube.com/watch?v=gWbSChFwhtk

@martinez doe het allemaal zelf zonder hulp

Mooie up-date hoor, je bak staat er mooi bij, en hele leuke bewoners!

en natuurlijk nog de foto's 😛

927781_0_82_031.jpg

811754_0_82_019.jpg

467996_0_82_013.jpg

329799_0_82_037.jpg

121781_0_82_045.jpg

binnenkort wordt dit bakje heringericht en dan komt er spiderwood in en ofwel een AZ biotoop of een west afrika
als het west-afrika wordt komt er 1m 3v of een koppel nanochromis transvestistus of parilus in 🙂

MVG Siebe

gisteren wat plantjes verschoven en stukje hout anders gezet
resultaat:
143699_0_82_001.jpg

Goed gewerkt hoor... Die N. travestitus zijn ook heel mooi vind ik. Ik had ze ook bijna al eens gekocht, maar ja , het is soms moeilijk kiezen h�. Ben al benieuwd naar de foto�s.
Waar bestel jij je visjes Jannick?

Mooi hoor.Ziet er ook wat mysterieus uit. Misschien lees ik er over heen, maar wat voor drijfplanten heb jij?

@ chris zijn idd erg mooie visjes met een speciaal gedrag en ik bestel mijn vissen bij ACC ( antwerps cichliden center ) 😉
@visstick de drijfplanten die ik heb zijn : lemna minor en pistia stratiotes
@iedereen : thx ! 😀

in de tussentijd is deze bak omgebouwd tot hillstream.
project dat ik allang eens wou doen 🙂
foto's volgen!

Ben benieuwd naar de foto�s....

Leuke foto van jou! Zo zien we je eens een keertje...je zal je kunnen uitleven tijdens de ze lange vakantie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan