100x45x40 van MandyVM


M

MandyVM

Guest
Deze draait nu... twee weken denk ik? Er zit natuurlijk nog geen vis in en dat ben ik voorlopig (lees: de komende twee weken...) ook nog niet van plan, eerst de waterwaarden maar eens stabiel krijgen. Het hout had ik allemaal nog liggen, het grind komt van de wehkamp. Ik was er in eerste instantie wel tevreden mee, maar dan zie je al die prachtige bakken van jullie allemaal hier langskomen en dan slaat de twijfel en de veranderdrang weer toe :D

Anyway, voor nu ziet 'ie er zo uit:

WE23j-_05zGGMvpZmcs0xkb8wGDGa7FY.jpeg


Tips zijn natuurlijk altijd welkom!
 
Tip: achterwandje, plakfolie/schoolbord verf of een 3D achterwand of iets

Verder ziet het er wel goed uit, gedulde met de plantjes die zullen nog moeten overwennen aan submers leven
 
Thanks Tuinkabouter, ik zat nog te twijfelen over een achterwand maar jouw tip heeft me overgehaald :)
 
Dankje Ruben! Ik zit te denken aan een hele rits garnalen, misschien japonica of iets anders. Een leuk schoolvisje is ook wel heel leuk, ik vind het mooi hoe kegelvlekbarbelen scholen maar er zijn vast ook andere vissen die ook mooi scholen. Verder heb ik nog geen idee en sta ik altijd open voor suggesties!
 
Vandaag twee goerami's en een 15tal kegelvlekbarbelen opgehaald. Die zitten gezellig met z'n allen te acclimatiseren nu.
 

Terug
Bovenaan