sabrina
New member
- Lid geworden
- 28 december 2025
- Leeftijd
- 46
Heb ze idd nog jong gekocht ze waten net binnen in de winkelTwee denk 2 dames. Kijk naar de rugvin. Bij de man is die spitser en langer. Alhoewel op basis van deze foto de lengte van de rugvin van op de tweede foto niet te beoordelen is. Wat betreft lichaamsvorm zeg ik eerste man, tweede vrouw. Maar de man mist dan wel de "franjes" aan de vinnen. Gekocht als volwassen vissen? Of zijn ze nog volop in ontwikkeling?
Het zal zich de komende tijd wel uitwijzen. Aangezien ze jong zijn, houd maar eens in de gaten of degene op de eerste foto franjes aan zijn vinnen gaat krijgen.Heb ze idd nog jong gekocht ze waten net binnen in de winkel
110x40x50 ong. 2 goerami en 15 kardinaaltetras 2 algeneters (Ancistrus) en wat garnalenHet zal zich de komende tijd wel uitwijzen. Aangezien ze jong zijn, houd maar eens in de gaten of degene op de eerste foto franjes aan zijn vinnen gaat krijgen.
Hoe groot is je bak en wat is je bezetting?
Wist je dat je de leerii ook als harem kunt houden? Bv 1 man 2 vrouwen of 2 man en 3 vrouwen?
Ik houd normaal 120 lang voor deze gourami's maar 10 cm maken of breken het ook niet. Ik denk dat het leuk is er een trio van te maken. 1 man en 2 vrouw. Dan heeft de man ook 2 vrouwen om zich op te richten, geeft de dames wat rust. Als je zorgt dat elke dame een beetje haar eigen stekje kan hebben moet dat goed gaan.110x40x50 ong. 2 goerami en 15 kardinaaltetras 2 algeneters (Ancistrus) en wat garnalen
Denk qua grootte bak kan er miss 1 goerami bij maar moeten we eerst zeker weten welk geslacht deze hebben
Miss idd 1 erbij maar dan eerst afwachten wat deze voor een geslacht hebben dan weten we wat er evt bij kan qua geslachtIk houd normaal 120 lang voor deze gourami's maar 10 cm maken of breken het ook niet. Ik denk dat het leuk is er een trio van te maken. 1 man en 2 vrouw. Dan heeft de man ook 2 vrouwen om zich op te richten, geeft de dames wat rust. Als je zorgt dat elke dame een beetje haar eigen stekje kan hebben moet dat goed gaan.
Ik zou het wat betreft bezetting daar dan wel bij laten. Ancistrussen zijn best grote vervuilers (in mijn ogen) en als je zowel man als vrouw hebt, ze jongen als konijnen 🙂.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.