Hoihoi,
Ik zit te denken om een 2e filter te installeren in mijn 60x30x30 bak. Ik merk dat dit filter snel verstopt raakt en ik zou graag jullie mening hierover horen.
Ik zit te denken om het volgende filter te nemen:
aquariurium info:
•54 liter bak
•bezetting op dit moment 4 corydoras rabauti en ongeveer 10 tot 15 slakjes
• veel snel groeiers (het is redelijk beplant)
•licht is ongeveer 7-10 uur per dag aan.
•ik gebruik The all in one van planted box als plantenvoeding
•co2 Wordt vloeibaar toegediend
• er zit momenteel een tetra in 400 plus of zoiets. De actieve kool sponzen zijn inmiddels gewone sponzen.
Dit lijkt me nog een handig filter voor erbij zodat in de ene goed de bacteriën kunnen nestelen en de andere voor het grovere vuil die dan dus ook wat vaker ‘schoongemaakt’ kan worden.
Waar zou ik dit filter dan plaatsen? Naast de ander met dezelfde uitstroom richting?
Dit is hoe de bak eruit ziet!!!
•
Ik zit te denken om een 2e filter te installeren in mijn 60x30x30 bak. Ik merk dat dit filter snel verstopt raakt en ik zou graag jullie mening hierover horen.
Ik zit te denken om het volgende filter te nemen:
aquariurium info:
•54 liter bak
•bezetting op dit moment 4 corydoras rabauti en ongeveer 10 tot 15 slakjes
• veel snel groeiers (het is redelijk beplant)
•licht is ongeveer 7-10 uur per dag aan.
•ik gebruik The all in one van planted box als plantenvoeding
•co2 Wordt vloeibaar toegediend
• er zit momenteel een tetra in 400 plus of zoiets. De actieve kool sponzen zijn inmiddels gewone sponzen.
Dit lijkt me nog een handig filter voor erbij zodat in de ene goed de bacteriën kunnen nestelen en de andere voor het grovere vuil die dan dus ook wat vaker ‘schoongemaakt’ kan worden.
Waar zou ik dit filter dan plaatsen? Naast de ander met dezelfde uitstroom richting?
Dit is hoe de bak eruit ziet!!!
•