2 stekkers naar de kap


Ja5perW

Well-known member
Lid geworden
3 augustus 2021
Berichten
154
Leeftijd
24
goedemorgen,

Ik heb zojuist van een kameraad een aquarium opgehaald voor toekomstige kweek pogingen.
Nu zit er in de kap een stekker voor de verlichting en ook nog een stekker die aan de achterkant de kap inloopt. Heeft iemand enig idee waarvoor deze kan zijn? Ik kom het niet tegen als ik erop google..
(Hoop dat deze vraag op de juiste plek gesteld wordt)
 
Dag Jasper,

Dat is zo wat moeilijk vast te stellen. Heb je wat foto's van de kap? Wellicht heeft de kap meerdere lichtbronnen met hun eigen stekker??

Misschien dat een foto wat meer informatie geeft

Gr., Hans
 
Eerste foto is het grote blok waar de stekker heen gaat en tweede foto is waar de stekker naar binnen gaat
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-09-28 at 10.54.00.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-28 at 10.54.00.jpeg
    79.9 KB · Weergaven: 92
  • WhatsApp Image 2021-09-28 at 10.53.13.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-28 at 10.53.13.jpeg
    111.8 KB · Weergaven: 93
Zo te zien hebben ze de originele verlichting vervangen voor led (stekker die naar de buis loopt)
de stekker die naar de kap zelf loopt zal dan komen te vervallen ( niet gebruiken dus)
 
Aah oke, dus normaal gesproken heb je alleen de draad die in de kap loopt?
 
Zoals Jaap ook al aangeeft zal die in de kap zit voor de oude tl zijn. Die hoef je niet meer te gebruiken als er nu andere verlichting inzit.
 
Oke, bedankt allemaal voor de snelle reacties! Blijf ik mooi van die stekker af haha
 
Klopt was bij mijn oude bak ook zo met 2 stekkers nadat ik de TL had vervangen voor LED
 

Terug
Bovenaan