2 superfish retroleds. Niet meer nodig.


mantamiep

Well-known member
Lid geworden
10 januari 2009
Berichten
71
Locatie
Netterden
Omdat ik totaal andere lampen heb aangeschaft zit ik nu met 2 superfish Retroled lampen. 1 is rood, 1 is wit ( weet niet wat voor een wit).. er zitten 2 trafo's bij waarvan 1 het niet doet. Ze zaten bij een 2e hands aquarium en de bejaarde meneer leek me erg eerlijk en ik denk dat ze echt niet heel oud zijn. Ze liggen hier in de weg en ik wil er graag vanaf. Ik heb ze al in een doos gedaan van de nieuwe verlichting, dus ze kunnen zo opgestuurd worden.

Ze zaten bij een Jewel vison 260, die is 120 cm breed en ze zaten strak tegen de uiteinden aan, dus ze zijn bijna 120 cm lang. Iemand een idee of ik dat kwijt raak en wat ik er voor kan vragen?
 
Heb je er ook foto's van?
 
Jazeker. ze zaten al in de doos waarin mn nieuwe verlichting zat, dus t kan zo verstuurd worden
 

Bijlagen

  • DSC_0879.JPG
    DSC_0879.JPG
    123.6 KB · Weergaven: 175
Mocht je ze niet kwijt kunnen raken wil ik er wel een tientje voor geven!
 
Hoeveel wil je voor die Color?
 
Super fish is niet het beste merk en die lampen zeker niet. Maargoed.

10 voor de witte met de goede trafo? Mantamiep?
 
De lampen zijn verkocht.. en niet voor een tientje. Topic mag dicht!
 
Nou nou superfish is ook zo slecht niet hoor.
Is en blijft een instapmerk gericht om mensen die niets van aquaria weten toch te overtuigen om een aquarium te starten. Da's geen doelgroep waar je een kwalitatief hoogwaardig product voor gaat ontwikkelen. Dan moet je iets aan R&D gaan doen, dat verhoogt de kostprijs dus de verkoopprijs en een hogere verkoopprijs = een hogere drempel voor een beginneling. Enige dat je mijn inziens veilig kunt kopen zonder je (al te) druk hoeft te maken over de kwaliteit/levensduur is glaswerk met een Superfish stickertje en een stukje luchtslang om maar iets te noemen. Zodra er techniek bij komt kijken, mij niet gezien.
 
Tsjah, ligt er maar net aan wat voor doel je het ook gebruikt.

Als ik bv nu denk een nano aquarium wil voor mijn zoon. Zou zo maar kunnen dat het een superfish qubic wordt bv. Voor een betta erin, totaal niks mis mee.
 
Tsjah, ligt er maar net aan wat voor doel je het ook gebruikt.

Als ik bv nu denk een nano aquarium wil voor mijn zoon. Zou zo maar kunnen dat het een superfish qubic wordt bv. Voor een betta erin, totaal niks mis mee.
Ja tuurlijk. Zeker wanneer de kans heel groot is dat de interesse na een poos weer verloren is ga je niet investeren in duurder, kwalitatief beter spul. Maar investeren doe je ook om er op de lange termijn iets uit te halen, waarvan geen sprake is als de interesse op is. Enniehoe; we vervuilen dit topic inmiddels nogal aardig ;)
 
Jup ff over naar OTT
 

Terug
Bovenaan