Ja ze zeggen erg veel maar ik laat hem liever goed indraaien want wat er in zo n flesje zit weet je nooit precies.
@RichD1011
Dankje! Nee aquamaker zijn geen bacteriën, dit maakt alleen leidingwater goed.
Ik heb ook easystart, hier zitten bacteriën in waarvan easylife zegt dat je na 1 dag er al vis in kan doen.
Ik heb nu dubbele dosis FM erin gedaan.
Zal ik morgen weer verversen, of eerst even testen? En heb je miss meer tips voor me? Wanneer ik moet verversen en hoelang ik FM moet gebruiken? Voor altijd bij alle verversingen, en hoevaak verversen?
Dat is wel een gedurfde opmerking van ze of ze moeten het over plastic vissen hebben 😀Ik heb ook easystart, hier zitten bacteriën in waarvan easylife zegt dat je na 1 dag er al vis in kan doen.
En niet in je bodem gaan rommelen is juist de bedoeling dat hier bacteriën in gaan zitten.maar het lijkt wel of het van de bodem komt als ik door de bodem hevel.
Nog steeds nitriet, maar ik heb ook een hele hoop stof in mijn aquarium. Niet normaal, gister wat schoongemaakt alles eruit gehaald maar het lijkt wel of het van de bodem komt als ik door de bodem hevel.
Heel mijn planten zaten helemaal onder het stof.
Bekijk bijlage 265840
Het water is eindelijk goed, vanmorgen was de test geel.
Drijfplantjes heb ik gehad, die gaan alleen gelijk dood door het condens van de dekruit die dan op de blaadjes druppeld.
Weet iemand trouwens waarom er over mijn gehele plant wortels groeien, is dat normaal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.