U
uaruman
Guest
Weer zo een prachtbak.
Skitterend!! 😀
Skitterend!! 😀

He stadgenoot, ik weet niet of je al T5 armaturen hebt gevonden, maar ik heb deze en die zijn heel goed te betalen ! Ze zijn wel zonder lampen, dus dat komt er dan nog bij. Ze hebben ze in alle gangbare maten; die 80 watters passen goed in mijn bak maar ik weet niet wat jij zou willen !Theelepel zei:Weer wat veranderd aan de uitstroom, voorlopig lijkt dit een stuk beter.Verlichting blijft nog wel een grote vraag, ben al druk aan het kijken voor goedkope armaturen met T5...
Crash Cowboy zei:He stadgenoot, ik weet niet of je al T5 armaturen hebt gevonden, maar ik heb deze en die zijn heel goed te betalen ! Ze zijn wel zonder lampen, dus dat komt er dan nog bij. Ze hebben ze in alle gangbare maten; die 80 watters passen goed in mijn bak maar ik weet niet wat jij zou willen !Theelepel zei:Weer wat veranderd aan de uitstroom, voorlopig lijkt dit een stuk beter.Verlichting blijft nog wel een grote vraag, ben al druk aan het kijken voor goedkope armaturen met T5...
Vette bak heb je trouwens hoor !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.