Wat is er nieuw

200*60*70 van Theelepel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Theelepel
  • Startdatum Startdatum
Weer zo een prachtbak.

Skitterend!! 😀 :thumbs:

wauw, wat een paradijsje! Erg mooi!

Dankjewel allemaal, enige erkenning is toch leuk! mochten jullie nog opmerkingen hebben hoor ik dat natuurlijk graag.

Theelepel zei:
Weer wat veranderd aan de uitstroom, voorlopig lijkt dit een stuk beter.Verlichting blijft nog wel een grote vraag, ben al druk aan het kijken voor goedkope armaturen met T5...
He stadgenoot, ik weet niet of je al T5 armaturen hebt gevonden, maar ik heb deze en die zijn heel goed te betalen ! Ze zijn wel zonder lampen, dus dat komt er dan nog bij. Ze hebben ze in alle gangbare maten; die 80 watters passen goed in mijn bak maar ik weet niet wat jij zou willen !

Vette bak heb je trouwens hoor !

Ah ik hoop ook nog eens zo'n mooie bak te hebben, prachtig!

Crash Cowboy zei:
Theelepel zei:
Weer wat veranderd aan de uitstroom, voorlopig lijkt dit een stuk beter.Verlichting blijft nog wel een grote vraag, ben al druk aan het kijken voor goedkope armaturen met T5...
He stadgenoot, ik weet niet of je al T5 armaturen hebt gevonden, maar ik heb deze en die zijn heel goed te betalen ! Ze zijn wel zonder lampen, dus dat komt er dan nog bij. Ze hebben ze in alle gangbare maten; die 80 watters passen goed in mijn bak maar ik weet niet wat jij zou willen !

Vette bak heb je trouwens hoor !

Dankje, die armaturen had ik inderdaad al gezien, wellicht iets om de dimbare variant een keer te kopen...

Wegens tijdgebrek nu pas een update;

Weer enige tijd geleden, hier wat updates

2-2-2015
kU9Obo8A1_7ZQ_9Io27_oaGaIatAF3VV.jpeg

Vandaag weer wat "groot"onderhoud gedaan, voornamenlijk de lobelia en de blyxa japonica hebben eraan moeten geloven, tevens de balsalmica wat anders geplaatst.
14-2-2015
kU9Obo8A1_7ZQ_9Io27_oaGaIatAF3VV.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan