200 liter bak Jikkelien


J

Jikkelien

Guest
Sinds twee maanden de hobby maar weer opgepakt. Toen de tijd stopgezet wegens te weinig ruimte in het toemalige huis. Hier alle ruimte dus de hobby maar weer opgepakt. Hierbij de foto's van mijn 200 liter gezelschap bak.

Het aquaruim kwam met inhoud van de vissen(maanvissen zouden absoluut niet mijn keuze zijn)

Hier de foto's van de 200 liter gezelschap bak. Kan blijkbaar niet meer plaatsen want hij gooit ze allemaal op de kop.

542267jikkelien_0_82_aquarium1.jpg

Hond vind hem ook erg bijzonder
716169jikkelien_0_82_aquarium3.jpg


Tevens ook nog twee andere bakken staan, een met jonge gup, black mollie en zwaardrager.

En een bak met kempvis man met schuimnest en eitjes. Maar krijg de foto's helaas niet goed.
 
Leuke bak!
Mag wel wat meer planten.
Wel grappig zo'n kwal, is nep toch?
 
maanvissen zouden absoluut niet mijn keuze zijn)??

Bak is toch hoog genoeg? zo te zien.
 
Ja die kwallen zijn nep vond ze ook erg leuk, heb er twee maar de tweede is momenteel naar de bodem gezakt. Je hebt gelijk over de planten. Zal maandag nog even meer halen en hopen dat deze ook leuk beginnen te groeien.

De bak is groot en hoog genoeg daar ligt het niet aan, maar ben toch niet zo fan van de vis omdat ze toch af en toe achter mijn kleinere vissen aanjagen. Hij zat in de bak maar het is niet het type vis die ik zou uitzoeken om te houden.
 
Dat groot genoeg zijn de meningen ook nogal over verdeeld. Kenners rekenen 50 liter per vis en aangezien het groepsdieren zijn is een groepje van 5 toch wel minimaal.

Hoe dan ook: goed besluit ;)
 
Leuk om te zien! En grappig hoe een hond er op reageert. Mijn kat vindt het trouwens ook erg interessant ;)
 

Terug
Bovenaan