Ik heb de mijne destijds doorgezaagd en met een stuk slang weer aan elkaar gezet in de positie die ik nodig hadoke... dan ga ik starten met de spraybar naar de achterwand te plaatsen...
Misschien een domme vraag, maar ik zie het even niet, hoe de huidige situatie is kan ik hem niet verplaatsen naar de achterwand.... toch?
ik moet er dan iets tussen zetten zodat hij rechtsaf slaat...
Wat kan ik daarvoor het beste gebruiken?
huidige situatie:
Bekijk bijlage 305679
is dat dit wat ik er tussen moet zetten?
Bekijk bijlage 305678
hmm vies groenige kleur ...
Ik heb de mijne destijds doorgezaagd en met een stuk slang weer aan elkaar gezet in de positie die ik nodig had
Kan ook, maar was voor mij wat overdreven op een bakje van 60cmDeze heb ik gekozen, vanwege alle mogelijkheden, bijv. die vuldop helemaal bovenop, dat is wel een handig bedenksel
Mijne loopt langs de zijwand, net onder water beetje naar beneden gericht.
Deze kun je ook langer of korter maken met behulp van al dan niet met open en dichte verleng buisjes van 12 cm
Je kunt deze met die buisjes zelfs onderin je bak plaatsen zou je dat willen
kost ca. tussen de 20 en 25 euro, afhankelijk waar je die koopt
@M. Schot heb jij heel toevallig een foto met hoe de aan en afvoer bij jou het aquarium in gaat?
ik heb nu Purigen besteld en een noppenschuimset, komt hopelijk morgen binnen. Dan kan ik morgen de eheim aanpassen, een extra mandje siporax, heb nog een kilo liggen, en de nopoenschuimset als eerste laag na de pre filter, zoals pondgurus voorbeeld.
ook kan ik dan de juwel voorzien van grof naar fijn en wat biologisch materiaal.
Dan moet ik al ver zijn met de aanpassingen aan het filter.
als het even mee zit ook even naar de winkel om te kijken welke oplossingen er zijn voor herplaatsing van mijn spray bar/ of invoer...
wordt een leuk projectmatig dagje gevuld met jullie tips! 🙏🙏🙏
de eheim installatieset pastte bij mij niet niet in de standaard jewel uitsparingen, ik heb ze groter gezaagd en weer netjes afgewerkt met kit, maar daar moet je wel zin in hebben.
Op de foto van M. Schot lijken ze trouwens wel te passen
de eheim installatieset pastte bij mij niet niet in de standaard jewel uitsparingen, ik heb ze groter gezaagd en weer netjes afgewerkt met kit, maar daar moet je wel zin in hebben.
Op de foto van M. Schot lijken ze trouwens wel te passen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.