Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,834 Leeftijd 124 25 november 2024 #71 jessicapilon zei: Wil je nou beweren dat die naar je toe is komen zwemmen dan? 😉 Klik om te vergroten... Een Collega van mij was naar de vivariumbeurs .En heeft op mijn verzoek een L144 meegenomen. 😉
jessicapilon zei: Wil je nou beweren dat die naar je toe is komen zwemmen dan? 😉 Klik om te vergroten... Een Collega van mij was naar de vivariumbeurs .En heeft op mijn verzoek een L144 meegenomen. 😉
stanovic Well-known member Lid geworden 4 maart 2010 Berichten 1,428 Leeftijd 57 Locatie oosten des lands Website www.emeraldking-aquatics.com 1 december 2024 #72 Botia zei: Een Collega van mij was naar de vivariumbeurs .En heeft op mijn verzoek een L144 meegenomen. 😉 Klik om te vergroten... Dat werkt net zo goed en je zit niet in de drukte...
Botia zei: Een Collega van mij was naar de vivariumbeurs .En heeft op mijn verzoek een L144 meegenomen. 😉 Klik om te vergroten... Dat werkt net zo goed en je zit niet in de drukte...