23/24-11-2024 november Vivarium 2024 Rosmalen


Ik dacht het niet meer georganiseerd zou worden? De laatste keer was er toch een drama over dat het een groot succes was maar de organisatie het wel welletjes geweest vond.
 
Ik dacht het niet meer georganiseerd zou worden? De laatste keer was er toch een drama over dat het een groot succes was maar de organisatie het wel welletjes geweest vond.
Ja ik hoorde dat ze tekort aan mensen hadden om het rond te krijgen en dat het contract was afgelopen en het veel duurder zou worden.
Je ziet maar hoe het kan lopen dus.
 
Ja ik hoorde dat ze tekort aan mensen hadden om het rond te krijgen en dat het contract was afgelopen en het veel duurder zou worden.
Je ziet maar hoe het kan lopen dus.
Ik vond het toen al geen al te geloofwaardig verhaal, zullen wel wat sponsoren met de portomonee gewapperd hebben om de zin weer terug te brengen.
 
Ik vond het toen al geen al te geloofwaardig verhaal, zullen wel wat sponsoren met de portomonee gewapperd hebben om de zin weer terug te brengen.
Tja dat zullen we nooit te weten komen denk ik maar ja het is wel jammer dat het altijd zover van het Noorden wordt gehouden.
 
Vorig jaar niet geweest, mogelijk dit jaar wel, staat in ieder geval in de agenda!
 
Hoi,

Bij staat die ook in de agenda! Vroeger, voor mijn aquarium pauze (van ruim 15 jaar) ging ik ook regelmatig naar een aquarium beurs in Veenendaal. Bestaat die nog? Of vergelijkbare beurzen? Ik heb wel gezocht maar kon niet zo veel vinden..

Greetz, Jeroen.
 

Terug
Bovenaan