Wat is er nieuw

23/24-11-2024 november Vivarium 2024 Rosmalen

Ik zat ook bij de luchtmacht 6 weken en heb toen een beroep gedaan op de wet gewetensbezwaren en dat heeft mn oren wel gered zo te horen :DD 😉

Toevallig ik heb in mijn diensttijd ook bij de F16 gezeten bij het 323 squadron, was assistent Crewchief en heb ook met die gehoorbeschermers opgelopen vlakbij draaiende vliegtuigen maar gelukkig niks opgelopen, jammer om te horen jij wel....
Ik viel onder de 313/315 squadron. Die bestaan inmiddels niet meer met de opheffing van Vliegbasis Twenthe.

Ik viel onder de 313/315 squadron. Die bestaan inmiddels niet meer met de opheffing van Vliegbasis Twenthe.
Aha, Ik zat in Leeuwarden maar het 323 Squadron is met het afscheid van de F16 overgegaan met het 322 squadron waar ze nu vliegen met het nieuwe toestel.
Wel een leuke tijd gehad daar, ben wel iemand van de techniek en was een leuke ervaring om zo dicht en met een F16 te werken zelfs in te zitten🙂, heb nog steeds contact met dienstmaten uit die tijd en vorig jaar nog op de vliegbasis geweest voor een reünie.

Oja, ging over het Vivarium hier :sorry:

Dit had beter het oud gedienden topic kunnen heten 😉

Enkele jaren geleden is bij mij plotselinge doofheid, sudden deafness links geconstateerd. Bij een te grote hoeveelheid van samenkomen van verschillende stemmen is dat vermoeiend. Gehoorbescherming, op maat gemaakte oordopjes, is daarbij handig, dat verzacht het.
Dankjewel! Dan snap ik waarom en weet ik meteen dat ik de beschermers van die kleine mee moet nemen ivm doofheid momenteel.

Als slangen en spinnenhouder stel ik voor om hier alleen in mee te gaan als er iemand anders in huis is die haar kan helpen en leren.
Een kind van 6 heeft niet de knowhow hoe dit goed te verzorgen en om de dieren dat te geven wat ze nodig hebben.
Want hoe ga je een spin verhuizen van zijn koop potje naar terrarium(pje) als je al bang voor huisspinnen bent.

Je hebt helemaal gelijk! Overigens was het meer een grapje vanuit mij hoor. Ze krijgt ze echt niet vanwege bovenstaande redenen. Maar ze wil ze stiekem wel dat klopt.

Ja het kan wel hoor, maar dan moeten de ouders het dier nemen en dan kunnen de kinderen er van leren en worden ze er na verloop van tijd minder bang voor (indien de ouders er wel goed mee omgaan 😀).

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan