Ik zat ook bij de luchtmacht 6 weken en heb toen een beroep gedaan op de wet gewetensbezwaren en dat heeft mn oren wel gered zo te horen 😉
Ik viel onder de 313/315 squadron. Die bestaan inmiddels niet meer met de opheffing van Vliegbasis Twenthe.Toevallig ik heb in mijn diensttijd ook bij de F16 gezeten bij het 323 squadron, was assistent Crewchief en heb ook met die gehoorbeschermers opgelopen vlakbij draaiende vliegtuigen maar gelukkig niks opgelopen, jammer om te horen jij wel....
Aha, Ik zat in Leeuwarden maar het 323 Squadron is met het afscheid van de F16 overgegaan met het 322 squadron waar ze nu vliegen met het nieuwe toestel.Ik viel onder de 313/315 squadron. Die bestaan inmiddels niet meer met de opheffing van Vliegbasis Twenthe.
Dit had beter het oud gedienden topic kunnen heten 😉
Dankjewel! Dan snap ik waarom en weet ik meteen dat ik de beschermers van die kleine mee moet nemen ivm doofheid momenteel.Enkele jaren geleden is bij mij plotselinge doofheid, sudden deafness links geconstateerd. Bij een te grote hoeveelheid van samenkomen van verschillende stemmen is dat vermoeiend. Gehoorbescherming, op maat gemaakte oordopjes, is daarbij handig, dat verzacht het.
Als slangen en spinnenhouder stel ik voor om hier alleen in mee te gaan als er iemand anders in huis is die haar kan helpen en leren.
Een kind van 6 heeft niet de knowhow hoe dit goed te verzorgen en om de dieren dat te geven wat ze nodig hebben.
Want hoe ga je een spin verhuizen van zijn koop potje naar terrarium(pje) als je al bang voor huisspinnen bent.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.