Ben ook zwaar benieuwd naar je ervaringen met de FX6! En met de verdere ontwikkelingen van je bak. Succes!
Benieuwd hoe je ervaringen zijn met de Fluval!
Vandaag telefoon gehad van De Maanvis dat ze komende donderdag het aquarium komen brengen, dus dan kan het avontuur echt gaan beginnen!
Twee weken geleden trouwens ook langs de Hornbach geweest en daar twee mooie stukken Mangrove hout gekocht, ze hadden behoorlijk wat keus voor een mooie prijs!
Heb er helaas geen goede foto van gemaakt omdat ik ze direct, met het overige hout wat ik al had, in bakken water heb gezet zodat het bruine er alvast wat vanaf gaat en ze dadelijk ook direct zullen zinken.
Hornbach is heel schappelijk in prijs voor zijn "driftwood" inderdaad, alleen vind ik het vaak relatief kleine stukken.
Voor het mooie zou ik kijken of je niet een stuk of 2 gigantische stukken kan bemachtigen en deze aankleden met kleinere stukken zegmaar.
In die wit(tige) bakken zie je wel altijd mooi hoeveel kleur hout eigenlijk afgeeft, in bakken vind ik het altijd wel meevallen en een lichte tint ook mooi ogen
Waarom niet gewoon met een roller en verf? Hier ook met beide bakken gedaan, gewoon met acrylverf van de Action.Morgen trouwens even langs de Karwei om zwarte plakfolie te halen voor de achterkant (buitenkant) van het aquarium. Jammer dat een rol net 2 meter is en mijn aquarium 2.30..
> https://www.karwei.nl/assortiment/plakfolie-zwart-200-x-67-5-cm-346-8091/p/B501509
Ik heb op de meter bak ook acryl verf van action. prima en simpel op te brengen heur!Waarom niet gewoon met een roller en verf? Hier ook met beide bakken gedaan, gewoon met acrylverf van de Action.
Ook zie je mensen blindeerfolie van ramen gebruiken. Dat zou ook in meer dan 2m te verkrijgen moeten zijn
Ik heb op de meter bak ook acryl verf van action. prima en simpel op te brengen heur!
Ik zie even niet in precies, hoe je met lastiger bedoelt.maar het is wel kwetsbaarder en de bak kan je met verf lastiger verplaatsen als met folie, zeker een 230 bakkie
Correct, maar 230 schuif je niet ff om voor een likjeAls je het hebt met tillen en beschadiging. is het een kwestie van ff likje verf erover heen,
als je de folie beschadigd zal je gauw in het geheel moeten vervangen toch
true 🙂Correct, maar 230 schuif je niet ff om voor een likje
Yep, maar dit is veel minder kwetsbaar als verf, dus die kans is veel kleiner
true 🙂
Maar plakfolie moet je dan toch ook verplaatsen om erbij te komen?
Je hebt mij 2 x redelijk overtuigd. maar er rest nog 1 dingDat doet hij voor de bak op zijn plek gaat, en daarna kan hij redelijk zorgeloos hem op zijn plek zetten, dat is 't verschil imo
wat zou het kunnen beschadigen dan?
Folie is sterker en minder schade gevoelig als verf, that's it.
Mij ook niet hoor. maar vind het leuk je gedachten gang te weten., ik zelf ervaar het anders, maar ik heb een meter aqua geschilderd dus daar zit een verschil indd.Maar het gaat mij niet om een welles nietes verhaal. Folie is sterker en minder schade gevoelig als verf, that's it.
wist niet zo dat folie sterk was. dat het redelijk snel los liet weer
Aha oke. ja nee wacht nu snap ik het. je plakt het niet zoals John het plakt. ja nee nu snap ik dat ! 😀Hahaha, nou ik heb het ook al een aantal keer verwijderd op andere bakken, tijdens het los trekken ben je bang dat je kit los komt en je ruit aan het folie blijft plakken, zo vast zit het. 🙂
Je woont lekker..We hebben bezoek!
Nee joh, eerst tijd maken voor foto's. Hebben we in de tussentijd wat te kijkeHup hup water erin vissen erin.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.