Wat is er nieuw

240x55x90 zelfbouw van Richvio

• Onderwerp starter Onderwerp starter de marte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit, met leuke maten.
Benieuwd wat uiteindelijk je keuze gaat worden en welke discus vissen het gaan worden.

88DBFAA8-8A9C-4C88-B953-D4DAE9993C8A_zpssjnblvqi.gif
D8C79A20-1812-422C-980E-AA25D441806D_zpsqf4eez9o.gif
E08F594E-68BE-49AA-8EE8-C1DFC8E40811_zpsyzlxalyv.gif

Wat zijn het? Geen kardinalen haha. Maar wat dan 😀

Komt door de blauwe led. In het filmpje zie je het beter

Ja. Leuk gedrag. Bij de uitstroom hangen en dan de bak rondracen haha. Wou wat contrast. Wou eerst vuurneon maar toen zag ik deze 😀

Dit zijn er een stuk of 80. Meer hadden ze er niet haha

Tja wat wil jezelf? Ik vind 1 scholen vis het mooist,en dan kan de school met deze maat bak veel groter.

Twijfel een beetje haha. 2 scholen kan wel op deze maat. Of een hele grote school. Keuzes idd. De discussen zullen ze wel hoog in het water houden denk ik of niet?

Mooi hoor een grote school erin. :thumbs:

Heb hier een school van ongeveer 40 Kardinaal tetra's zwemmen en net als bij Alex, voornamelijk onder de middenlijn zwemmend.

Ah oke. Dat had ik wel verwacht door de grote. Maar een discus is wel rustig idd. Dat ga ik nog even uitdokteren. Zaterdag eerst de zebra,s halen

Filmpje is wel te zien, maar je had het er beter even bij kunnen zetten. Valt niet zo op als een Youtube filmpje dat geplaatst wordt. 😉 <br>

<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid1379.photobucket.com%2Falbums%2Fah126%2Fverhoevenrichard%2FMobile%2520Uploads%2Fklaar%2F22B70B5F-99D2-496F-A672-2D8208350B73_zpsz1gfg4qo.mp4&title="> <br>

Wel als je de HTML code kopieert en net boven de knop "Versturen" de instelling op HTML zet.

Zoals ik het net heb geplaatst, kan men ook direct in het bericht het filmpje kijken. 🙂

Filmpje zit in mijn photobucket. Als je op het plaatje klikt doet hij het

Richvio zei:
Filmpje zit in mijn photobucket. Als je op het plaatje klikt doet hij het

Daarom had ik hem voor je met HTML code geplaatst en is deze direct zichtbaar en te bekijken. 🙂

Bak is nog niet zo lang draaiende de meeste worden zo,n 50-60cm hoog

Mooie zwerm neon's en lekker ruime bak. :thumbs:
Blijven ze zo scholen als de bak wat dichter beplant is?
Ze scholen natuurlijk nu zo mooi omdat de bak nog wat kaal is en de neon's zich daardoor nogal "bekeken" voelen om het maar eens zo te zeggen. 😀

Ik weet het niet. Als de planten straks 50-60cm zijn kan het goed anders zijn. Vinden het nu leuk om met de uitstroom te spelen haha. Alleen zijn echinodorussen geen snelle groeiers volgens mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan