B
Bor
Guest
Vandaag eerste indeling gemaakt voor een 25 liter garnalenbak.
Zie foto:
Er moet nog het een en ander gebeuren, maar het begin is er.
Bodem: rivierzand zonder voedingsbodem. Planten worden Cabomba, kikkerbeet en een mosbal. Dus die halen alle voeding uit het water en niet uit de bodem.
Decoratie: Sponges bob huis, schatkist met luchtsteen erin, voederring en slakkenhuizen.
Achterwand, blauw papier.
Filter, verwarming en licht staan in bestelling.
Wat er nog meer in komt, Catappa stam. Catappa blad, Gerrit de Slak, dekruit nog wat voederringen om niet heel het oppervlak te laten begroeien door de kikkerbeet.
En dan is de bak denk ik vol genoeg.
Als de bak is ingedraaid ga ik beginnen met 10 vuurgarnalen en als het goed is vermenigvuldigd dat vanzelf.
Vergeet ik iets wat garnalen echt nodig hebben?
Zie foto:
Er moet nog het een en ander gebeuren, maar het begin is er.
Bodem: rivierzand zonder voedingsbodem. Planten worden Cabomba, kikkerbeet en een mosbal. Dus die halen alle voeding uit het water en niet uit de bodem.
Decoratie: Sponges bob huis, schatkist met luchtsteen erin, voederring en slakkenhuizen.
Achterwand, blauw papier.
Filter, verwarming en licht staan in bestelling.
Wat er nog meer in komt, Catappa stam. Catappa blad, Gerrit de Slak, dekruit nog wat voederringen om niet heel het oppervlak te laten begroeien door de kikkerbeet.
En dan is de bak denk ik vol genoeg.
Als de bak is ingedraaid ga ik beginnen met 10 vuurgarnalen en als het goed is vermenigvuldigd dat vanzelf.
Vergeet ik iets wat garnalen echt nodig hebben?