27-28 november Vivarium 2021

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

T

TonHageraats †

Guest

Vivarium


Het voelt nog wat surrealistisch, maar we hebben toch besloten de kaartverkoop voor Vivarium 2021 te openen. Al was het maar om een idee te krijgen hoeveel zin jullie er ook al in hebben!
Wij hebben er nog steeds vertrouwen in dat we in November het Vivarium feest mogen vieren. Maar mocht dat om een of andere reden toch niet zo zijn; de tickets blijven dan gewoon geldig tot de volgende editie.
Maar wij denken/hopen/verwachten/verlangen nog altijd een gewone, nee geweldige, editie van Vivarium te mogen organiseren!
Daarom is vanaf heden de ticketverkoop geopend!
https://www.vivariumbeurs.nl/tickets
 
ik duim mee🤞
Maar ik wacht toch nog ff af om kaartjes te kopen 😅

Dit jaar ben ik geen standhouder.
 
Klopt @stanovic ook de AFstand welke graag weer van de partij is is daar nog niet zeker van, we gaan afwachten wat er in de komende maanden gaat gebeuren.
 
Klopt @stanovic ook de AFstand welke graag weer van de partij is is daar nog niet zeker van, we gaan afwachten wat er in de komende maanden gaat gebeuren.
Marco heeft ons (net zoals jullie) ook laten weten dat we dit keer het wat later zullen weten of er doorgang is of niet.
 
Ik heb m'n ticket voor de zaterdag besteld! 🦾 Let's do itttt. Het moet dit jaar toch gewoon lukken? @corona
 
Ik heb m'n ticket voor de zaterdag besteld! 🦾 Let's do itttt. Het moet dit jaar toch gewoon lukken? @corona

Tuurlijk niet, persoonlijk zou ik dan (als organisatie) ook alles cancelen om nog zoveel mogelijk geld terug te trekken.
 
Het is uiteraard nog lastig te stellen of het geheel doorgang zal hebben of niet. Zelfs wij als standhouders weten het zelfs nog niet eens zeker. We worden weliswaar eerder op de hoogte gehouden maar ook voor ons geldt dat we wat geduld moeten hebben of we er dit jaar weer bij zullen zijn of niet.
Het is uiteraard geen nieuws dat het kabinet van links naar rechts gaat met de coronamaatregelen. En als het wel doorgaat, dan zal de organisatie van het Vivarium ook nog tijd nodig moeten hebben om te bekijken hoe men het dan gaat aanpakken om verspreiding van het virus tot een minimum te beperken. Uit ervaring weet ik dat het publiek soms schoorvoetend zich maar kan voortbewegen met de drukte die er heerst.
 
VIVARIUM 2021 UPDATE
Net als velen met ons, hebben wij vol spanning en verwachting ook vandaag de persconferentie van het kabinet gevolgd inzake de Covid situatie.
Waar wij tot gisteren hoop hadden dat er voor evenementen positief nieuws zou komen, sijpelden gisteren al de eerste berichten binnen dat dit waarschijnlijk niet het geval zou zijn. En idd; tijdens de persconferentie werd alleen maar duidelijk dat er nog zeker een maand lang geen zekerheid zal komen.
En dus zijn wij wederom genoodzaakt een beslissing te nemen. Stoppen wij de voorbereidingen of gaan wij verder en blijven wij hopen op Vivarium 2021. Alhoewel de kans zeker niet groter is geworden dat we door kunnen gaan, kiezen wij er toch voor de voorbereidingen door te zetten. Wij blijven hopen dat wij eind November ons feest mogen vieren. Binnen enkele weken zullen dan ook onze flyers, kortingsbonnen en posters weer op vele adressen te vinden zijn.
Wat echter tegelijk ook duidelijk is geworden, is dat de kans zo goed als nihil is dat Vivarium 2021 zonder toegangschecks plaats zal kunnen vinden. Dat betekent dat iedereen die Vivarium zou willen bezoeken middels de Corona check-app zal moeten kunnen aantonen dat dit veilig kan. Zoals bekend kan dit als je ten tijde van
Vivarium 2021 OF meer dan 2 weken geleden volledig gevaccineerd bent OF een herstelbewijs hebt na een Covid infectie van niet ouder dan 6 maanden OF een negatieve test niet ouder dan 24 uur kunt overleggen. Dit zal gelden voor bezoekers, standhouders en ook al onze vrijwilligers.
Wij benadrukken dat wij ieders persoonlijke keuze volledig respecteren. Het is ook niet per se dat wij voor deze methode kiezen. Het is vooral dat wij iedereen alvast willen wijzen op het feit dat, naar onze verwachting, dit hoogst waarschijnlijk de richtlijn vanuit het RIVM zal zijn. En die volgen wij, uiteraard, ten alle tijden.
Wij hebben alle begrip voor iedereen die er voor kiest vanwege bovenstaande Vivarium 2021 aan zich voorbij te laten gaan. Wijzelf, onze Partners, standhouders en ook Autotron Rosmalen hopen echter dat zoveel mogelijk mensen er met ons voor zullen gaan om ondanks alles ook van Vivarium 2021 weer een groot feest te maken.
 
Ja, ook ik heb gisteren uiteraard naar de persconferentie gekeken daar ikzelf ook één van de vaste standhouders ben. Volgende maand zal idd uitwijzen of het Vivarium doorgang zal gaan hebben. Ik heb alles al volledig betaald om het positieve gevoel van doorgang maar hoog te houden. Maar ik kan ook het begrip wel opbrengen als het door de geldende situatie geen doorgang kan hebben. Ik ben zelf chronisch ziek en weet wat er op de loer kan liggen als het virus weer om zich heen grijpt. Ik heb door de coronatoestand al helaas een paar kennissen naar het graf gedragen zien worden.
Maar goed, fingers crossed dat het toch de goede kant op mag gaan...
 
Ik ben erg benieuwd of het dit jaar door kan gaan. Mocht dit het geval zijn zal ik er sowieso naartoe willen, mijn nieuwe bak is dan net ingedraaid en het zou een mooi moment zijn om wat bijzondere dieren te proberen te scoren.
 
Ik zou de site van het Vivarium in de gaten houden Ben. Laatste update is zo n 3 wk geleden geweest dacht ik.
 

Terug
Bovenaan