C
CarmenE
Guest
Ik ben hard aan het sparen voor een 2m bak en ben me nu alvast een beetje aan het ori�nteren welke vissen en planten ik er in kan gaan houden.
Omdat ik nogal weg ben van de apistogramma's zou ik deze er graag in willen doen.
Daarnaast lijken mij de maanvissen ook erg leuk.
Vraag is dus:
welke apistogramma's kunnen samen in een 2m bak en ook samen met maanvissen.
In mijn 1m bak zitten nu apistrogramma cacatuoide 1m 1v (1v is verdwenen cq overleden) en een koppel ramirezi's (en een school kardinaaltetra's en een ancistrus)
Beiden lijken het overigens goed te doen want ik heb bij beide eitjes/jongen gezien.
Dus liever andere apistogramma's in de grote bak dadelijk..
Iemand suggesties? wat kan wel of absoluut niet samen en hoeveel verschillende apistrogramma's is de max (naast de maanvissen).
Omdat ik nogal weg ben van de apistogramma's zou ik deze er graag in willen doen.
Daarnaast lijken mij de maanvissen ook erg leuk.
Vraag is dus:
welke apistogramma's kunnen samen in een 2m bak en ook samen met maanvissen.
In mijn 1m bak zitten nu apistrogramma cacatuoide 1m 1v (1v is verdwenen cq overleden) en een koppel ramirezi's (en een school kardinaaltetra's en een ancistrus)
Beiden lijken het overigens goed te doen want ik heb bij beide eitjes/jongen gezien.
Dus liever andere apistogramma's in de grote bak dadelijk..
Iemand suggesties? wat kan wel of absoluut niet samen en hoeveel verschillende apistrogramma's is de max (naast de maanvissen).