Vond ze hier wat van weg hebben:
https://www.shrimpparadise.com/garnalen-1/fancy-tiger/
https://www.shrimpparadise.com/garnalen-1/fancy-tiger/
Zijn ook wel redelijk hoge gradaties, maar kweken ook prima op t water hier. Eerste kleintjes gisteren al gespotOK, ik dacht dat het hoge gradaties zijn maar goed zo heel goed zit ik er ook niet in en soms hebben mensen die overgewent aan kraanwater.
Heb ze in elke bak zitten die hier staat 😀 Enkel zijn deze 3 enkel met garnalen en paar oto'sLeuk !
Vroeger had je echt een garnalen forum waar veel meer te zien was hoe mensen ze hielden nu niet meer.....leuk dat jij ze nog hebt !
Ja dat was het GEK maar dat is nu meer een Facebook gebeuren geworden zover ik weet. Die waren groot tijdens de garnalenhype.Leuk !
Vroeger had je echt een garnalen forum waar veel meer te zien was hoe mensen ze hielden nu niet meer.....leuk dat jij ze nog hebt !
Mike begint een nieuwe garnalenhype ( zonder facebook aub).Ja dat was het GEK maar dat is nu meer een Facebook gebeuren geworden zover ik weet. Die waren groot tijdens de garnalenhype.
Daar ben ik ook nog 'lid' van geweest, is ook op een gegeven moment doodgebloed door te weinig leden.....Ja dat was het GEK maar dat is nu meer een Facebook gebeuren geworden zover ik weet. Die waren groot tijdens de garnalenhype.
Facebook is bij mij op t moment nie veel meer dan een verjaarsagkalender 🙈Mike begint een nieuwe garnalenhype ( zonder facebook aub).
Ik heb het zelfs nooit gehad😱Facebook is bij mij op t moment nie veel meer dan een verjaarsagkalender 🙈
Yes, is de dennerle scaper 35L inderdaadErg mooi Mike! Chapeau!
Zijn dat 35L bakjes?
Welk filter en verlichting gebruik je op de bakjes?Yes, is de dennerle scaper 35L inderdaad
Verlichting de dennerle powerleds 5.0 en sinds een week of 2 staan er externe filters op de bak te draaien. Voorheen had ik de dennerle hoekfilters, maar die zijn echt waardeloos. Gekeken naar de oase filtosmarts, maar weinig positiefs over te lezen. @AquaJantje heeft er 1 gekochte en getest, maar is er ook nie heel tevreden over.Welk filter en verlichting gebruik je op de bakjes?
Heb hier ook nog eenzelfde 35L tankje staan, kaal.
Ja niet zo raar want die is nooit tevreden hoor@AquaJantje heeft er 1 gekochte en getest, maar is er ook nie heel tevreden over.
Ach, ik zag veel negatieve reacties over de filtosmart 60. Ik was benieuwd of men elkaar napraatte of dat dat filter echt tegenvalt en heb er een gekocht. Die eheim 2211 is idd de betere keuze voor een garnalenbakken van @KillerfishJa niet zo raar want die is nooit tevreden hoor
Dit zijn allebei Cardina SP's toch? De blue bolts ken ik (hoeveel heb je er ongeveer in je groep?) maar welke soort is de bovenste?
Ik heb ook een Filtosmart en ook nergens iets over te klagen eigenlijk. Maakt bij mij nooit lawaai... Maar de EHEIM Classic serie is eigenlijk ook altijd goed, heb ik ook gehad. Ook nooit ontevreden over geweest, vond alleen die sluitingjes altijd spannend. Die kleine ijzeren stukjes haha.Ik heb filtosmart 100 op mijn aquarium en ben er wel redelijk content van. Maakt wel wat lawaai maar het stoort niet echt.
Daardoor ben ik overgestapt naar JBL want ik vond ze snel zwak worden en had altijd het idee dat ze de kop niet goed meer op hun plek zouden houden.vond alleen die sluitingjes altijd spannend. Die kleine ijzeren stukjes haha.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.