Wat is er nieuw

3 op een rij van Killerfish

OK, ik dacht dat het hoge gradaties zijn maar goed zo heel goed zit ik er ook niet in en soms hebben mensen die overgewent aan kraanwater.
Zijn ook wel redelijk hoge gradaties, maar kweken ook prima op t water hier. Eerste kleintjes gisteren al gespot

Ook hier maar eens tijd voor wat nieuwe foto's. Bakken draaien goed en de garnalen doen het super. Alleen de steel en blue bolts nog geen jongen mogen spotten, wel al wat zwangere garnalen.

Vooral de rechter bak mag nog ff wat voller groeien
20241028_131755.jpg20241028_131802.jpg20241028_131805.jpg
20241028_131810.jpg

En de bewoners

20241028_132134.jpg20241028_132137.jpg20241005_212900.jpg20241005_212144.jpg

20241005_213645.jpg20241005_213640.jpg

Leuk !
Vroeger had je echt een garnalen forum waar veel meer te zien was hoe mensen ze hielden nu niet meer.....leuk dat jij ze nog hebt !

Leuk !
Vroeger had je echt een garnalen forum waar veel meer te zien was hoe mensen ze hielden nu niet meer.....leuk dat jij ze nog hebt !
Heb ze in elke bak zitten die hier staat 😀 Enkel zijn deze 3 enkel met garnalen en paar oto's

• Leuk
Waarderingen: Lex
Leuk !
Ja dat was het GEK maar dat is nu meer een Facebook gebeuren geworden zover ik weet. Die waren groot tijdens de garnalenhype.

Ja dat was het GEK maar dat is nu meer een Facebook gebeuren geworden zover ik weet. Die waren groot tijdens de garnalenhype.
Mike begint een nieuwe garnalenhype :deal: ( zonder facebook aub).

Daar ben ik ook nog 'lid' van geweest, is ook op een gegeven moment doodgebloed door te weinig leden.....
Gelukkig gaat dat hier nog goed. 👍

Erg mooi Mike! Chapeau!

Zijn dat 35L bakjes?

Welk filter en verlichting gebruik je op de bakjes?
Heb hier ook nog eenzelfde 35L tankje staan, kaal.
Verlichting de dennerle powerleds 5.0 en sinds een week of 2 staan er externe filters op de bak te draaien. Voorheen had ik de dennerle hoekfilters, maar die zijn echt waardeloos. Gekeken naar de oase filtosmarts, maar weinig positiefs over te lezen. @AquaJantje heeft er 1 gekochte en getest, maar is er ook nie heel tevreden over.
Nu de eheim classics. Geeft in het begin ff heel veel stroming, maar valt nu na een week of 2 reuze mee. Garnalen hebben er geen last van; zo ziet het er uit. Hebben ook genoeg verstopplek dus dat scheelt

Ja niet zo raar want die is nooit tevreden hoor :DD :pk
Ach, ik zag veel negatieve reacties over de filtosmart 60. Ik was benieuwd of men elkaar napraatte of dat dat filter echt tegenvalt en heb er een gekocht. Die eheim 2211 is idd de betere keuze voor een garnalenbakken van @Killerfish

Ik heb ook de 2211 gehad op een 60 liter bak en die bevallen prima hoor.

Ik heb filtosmart 100 op mijn aquarium en ben er wel redelijk content van. Maakt wel wat lawaai maar het stoort niet echt.

Ik heb filtosmart 100 op mijn aquarium en ben er wel redelijk content van. Maakt wel wat lawaai maar het stoort niet echt.
Ik heb ook een Filtosmart en ook nergens iets over te klagen eigenlijk. Maakt bij mij nooit lawaai... Maar de EHEIM Classic serie is eigenlijk ook altijd goed, heb ik ook gehad. Ook nooit ontevreden over geweest, vond alleen die sluitingjes altijd spannend. Die kleine ijzeren stukjes haha.

En Killerfish, mooie aquariums! En erg mooie garnalen. Zeker die blauwe (blue bolts toch?) Ook nog wel eens een droom van mij in de verre toekomst haha

In de regel worden de
vond alleen die sluitingjes altijd spannend. Die kleine ijzeren stukjes haha.
Daardoor ben ik overgestapt naar JBL want ik vond ze snel zwak worden en had altijd het idee dat ze de kop niet goed meer op hun plek zouden houden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan