30 liter betta bak.


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
731
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
Hallo allemaal,
Hieronder de foto van de aanstaande betta bak. De vraag van vandaag: wat zouden jullie er nog bij doen? Ik wil graag nog een iets meer bosachtige sfeer creëren, maar niet iets met lange wortels. De bodem wil ik graag fatsoenlijk schoon kunnen maken.
Dus alle input is welkom.
IMG_20191209_211236.jpg
 
Tja, ik moet zeggen die plant oogt wat p1ekerig op dat hout zo en je kan het wat aanvullen waardoor het heel anders oogt denk ik of er wat leuke mosjes opbinden.
Dat gras zou ik in wat kleinere plukjes wat meer verdelen zodat het ook voller oogt. Nou en nu stop ik met zeuren Shoto:p
 
Haha. Geen probleem John. Denk dat ik alles eruit haal en opnieuw ga beginnen. Op een of andere manier komt dat spiderwood ook nooit mooi uit. Misschien zet ik het over in de grote bak. En anders is het jammer maar helaas.
 
Haha. Geen probleem John. Denk dat ik alles eruit haal en opnieuw ga beginnen. Op een of andere manier komt dat spiderwood ook nooit mooi uit. Misschien zet ik het over in de grote bak. En anders is het jammer maar helaas.

Doe dat dan morgen even want vanavond moeten we ons op iets anders concenteren Shoto ;)
 
Ik denk dat als je het stuk hout op de kop in de één van beide hoeken zet met de varen er op, dat je een heel mooi effect kan creëren. Wortels omhoog, plantje er onder ergens tussen. Beetje wat ik hier ook heb
edit: Wellicht kun je de verwarming dan ook wat meer uit het zicht werken door deze achter het hout te plaatsen?
 
Voor een langvinnige betta is spiderwood altijd een mogelijke bron van ellende. Ze beschadigen hun vinnen snel aan het hout, waarna ze een hogere kans op vinrot hebben.

Dat geldt ook voor veel ander hout en decoratie. Kunstmatige decoratie ook aan de binnenkant controleren.
 
de bodem vind ik zelf niet mooie ogen meschien iets wat op lava steen lijkt krijg je al heel anderen look denk ik
 
Weet je het zeker?

;)

Ziet er prima uit hoor! Ik had in het midden nog iets met steen gedaan denk ik zodat het hout er tegen aan gezet kan worden, iets meer diepte creëren. Maar zo is het ook prima!
 
Heb nog niet zo'n mooie foto van hem. Wilde eigenlijk wachten tot de vakantie, maar er was een vis waar ik een uitzondering voor wilde maken. Een compleet witte.
Gekocht bij de petsplace. Waar ze tegenwoordig alle betta's apart zetten in een 10/15 liter bak. Met decoratie en een plantje. Dat vond ik wel erg netjes.
IMG_20191211_151733.jpg
 
Heb nog niet zo'n mooie foto van hem. Wilde eigenlijk wachten tot de vakantie, maar er was een vis waar ik een uitzondering voor wilde maken. Een compleet witte.
Gekocht bij de petsplace. Waar ze tegenwoordig alle betta's apart zetten in een 10/15 liter bak. Met decoratie en een plantje. Dat vond ik wel erg netjes.
Bekijk bijlage 285222

Erg mooie betta.
Heel veel plezier met hem.
 

Terug
Bovenaan