Wat is er nieuw

450 liter in wording van Lian (Ladpr)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ladpr
  • Startdatum Startdatum
Ziet er al goed uit hoor! Wat voor vissen komen/zitten erin? Rechts zie ik al iets zwemmen, blauw visje 🙂

Pseudomugil furcatus is de keus als scholenvis geworden, daar zwemmen er nu inmiddels 10 van rond, ben dat rustig aan het uitbreiden.

DSC_8127_zpsf894f229.jpg

Verder ben ik er nog niet helemaal zeker van.
Ik had een kant en kalar lijstje maar toen ik in de winkel kwam ben ik dus ook veranderd van scholenvis. Het is me dus wel duidelijk dat foto's op google heel vaak kunnen tegenvallen, zowel dat de vissen in het echt minder mooi zijn of juist andersom zoals met de furcatus het geval was.

Ga in ieder geval denk ik voor een koppel pauwogen, een koppel apistogramma denk ik en uiteraard nog wat bodem bewoners en eventueel oppervlakte bewoners.

Ik ga het echt gaandeweg bekijken. De groep furcatus wordt flink groot zodat het echt een grote school van 1 soort vis wordt, ik denk dat dat straks geweldig mooi is.
Ze willen nu al scholen dus ik denk dat er straks pauogen e.d. bij in zitten dat ze helemaal mooi als school samen blijven.

Had van de week een visje dood dus heb nieuwe visjes nog even uitgesteld tot over twee weken.

Deze zijn iniedergeval prachtig

Ja ben er echt super blij mee, ze zijn ook helemaal niet schuw.

Als de deksel open gaat of ik tik met mn nagel op de ruit komen ze er allemaal aan, kan ik ze mooi steeds ff tellen en als ik mn hand erin heb voor het onderhoud zitten ze allemaal aan me te knabbelen. Maakt het onderhoud wel wat lastig maar toch mooi dat ze zo lekker brutaal zijn.

Eten was de eerste week even moeilijk, misschien dat dat ook de reden is van dat ene visje. Nu eten ze in ieder geval keurig gedroogd voer.

Moeten toch even wennen idd. Mooi dat ze nu zo goed eten 😀

Totaal plaatje van vandaag
aqua30jan_zps8f23da52.jpg

Nog wat planten toegevoegd, alles groeit goed.
Reflectors op beide lampen gezet, toch weer verbaasd over het grote verschil.

Vissen doen het goed en vorige week zijn er 10 Japonica garnalen bij gekomen.

Nog niet tevreden over alle planten maar laat nu eerst alle nieuwe even wat groeien en dan kijk ik weer verder.

Hier nog wat plaatjes
natuurlijkeschuilplaats_zps0631ae96.jpg

middenstuk_zpsa098ecf0.jpg

links_zpsb807c89e.jpg

Prachtige bak!!!! Normaal ben ik niet zo van de achterbanden maar ik moet zeggen dat het prachtig staat. Heel erg mooi.

Dank je!

Hout is echt prachtig geplaatst mijn complimenten en leuk hoe je met de stenen gespeeld hebt mooi voorbeeld voor wat ik zelf kan doen al is het iets moeilijk denk met maaskeien ivm ronder van vorm

Dank je, in het midden van de bak zijn schuilplaatsen weggewerkt onder de stenen.

Ik dacht kan veel geld uit geven aan schuilplaatsen die er mooi uit zien of ik neem van die goedkope nep boomstam schuilplaatsen en werk die weg onder de stenen.
Ben blij dat ik daar voor gekozen heb.

Heb nog wat schuilhutten besteld die ik weg werk achter hout en planten zodat er wel genoeg schuil mogelijkheden komen, die heb ik straks wel nodig.

mooie bak!
vind het echt wat hebben hoe je de stukken hout geplaatst hebt!

Bedankt allemaal!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan