500L Zoutwater Kubus van Roel


Nou we gaan het zien maar het zal vast wel goedkomen met de bak;). ik ben niet zo van al die monitoring maar ja dat komt meer omdat ik zoiets nooit aan de praat krijg:D:D. Ik meet wekelijks met druppel;s en noteer het op een ouderwets papier;)
 
Als je iets kunt automatiseren moet je het zeker doen, is mijn insteek ;) Nee, het is geen garantie maar wel erg gaaf.
 
Ik ben ontzettend blij dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Lekker saai allemaal dezelfde bakken met dezelfde vissen haha!
 
Haha, zou wel geld schelen want dan hing ik een grote poster op van jouw bak:D:D
 
Je bedoeld die stapel techniek? Want een bak zie ik maar niet....

:D
Haha idd! Over stapel techniek gesproken......

IMG_6845.JPG
 
We weten allemaal hoe dit straks gaat. Roel sluit alles aan en doet alle stekkers erin. Zet vervolgens de stroom knopjes om en poef, daar gaat de zekering omdat Roel te veel stroomt vraagt :p
 
We weten allemaal hoe dit straks gaat. Roel sluit alles aan en doet alle stekkers erin. Zet vervolgens de stroom knopjes om en poef, daar gaat de zekering omdat Roel te veel stroomt vraagt :p

Haha zul je net zien! Gelukkig zit alleen de tv op dezelfde groep dus heb een hele groep voor alleen het aquarium dus ga ervan uit dat dat goed komt! Daarbij is alles laag in verbruik.... denk ik Hahaha!
 
Dat je niet gwn remote inlogt op je werk via VPN kan je meteen genieten van je aquarium rijdend het werken
 
Dat je niet gwn remote inlogt op je werk via VPN kan je meteen genieten van je aquarium rijdend het werken

Ik heb de mogelijkheid om een aantal dagen thuis te werken maar gezien ik inhuur ben laat ik mezelf graag op locatie zien.
 
Houd jij eigenlijk bij hoeveel je hieraan uitgeeft?:D
 
Dit zijn 2 media reactors idd! De rest is allemaal PVC en wat spullen voor mijn opvoerpomp.
 
Correct me if I'm wrong, maar heb je nu alles in het wit rood met enkele accenten zwart besteld? Heel gaaf als het allemaal matcht iig!
 
Correct me if I'm wrong, maar heb je nu alles in het wit rood met enkele accenten zwart besteld? Heel gaaf als het allemaal matcht iig!
Klopt helemaal! Alles in de sump is in principe rood en wit op enkele zwart onderdelen na die niet in een andere kleur te bestellen zijn. Maar alles word een match ja ;)!
 

Terug
Bovenaan