6 in 1 controller en pH controllers via AlliExpres


A

AndreBC

Guest
Is er iemand die ervaring heeft met dit soort apparatuur?
1e LINK

2e LINK


en zo ja, zijn de aangegeven waarde ook de waarde die het behoord te zijn. Dus is pH7 ook echt pH7.
 
Is er iemand die ervaring heeft met dit soort apparatuur?
1e LINK

2e LINK


en zo ja, zijn de aangegeven waarde ook de waarde die het behoord te zijn. Dus is pH7 ook echt pH7.
Aan de juistheid van de metingen behoef je niet te twijfelen. Let wel op het verschil tussen de eerste en de tweede link. De eerste link laat alleen meters zien die je waterwaardes weergeven. Link 2 laat een pH controller zien die naast metingen de CO2 toevoegingen automatisch regelt in je bak middels een magneetventiel.
 
Ja ik weet dat het 2 verschillende apparatuur is, bewust ook geplaatst.
Gaat me meer om dat het dingen zijn die wel de juiste waarde aangeven.

Als ik hier in NL bv 1 van SERA wil kopen betaal ik ruim €300,00
 
Ja ik weet dat het 2 verschillende apparatuur is, bewust ook geplaatst.
Gaat me meer om dat het dingen zijn die wel de juiste waarde aangeven.

Als ik hier in NL bv 1 van SERA wil kopen betaal ik ruim €300,00
Dat klopt. Bovendien hebben merken nogal eens de nare gewoonte om producten aan te bieden die vervolgens alleen passen op producten van hetzelfde merk. Waaraan dan uiteraard weer navenante prijzen hangen. Kies daarom altijd voor losse producten, dus niet aan- of ingebouwd in iets anders, met standaard aansluitingen.
 
Ik weet niet wat je met rH moet voor een aquarium??
De luchtvochtigheid wordt berekend met de lucht temperatuur. Maar als de sensor in het aquarium hangt???

Daarnaast zijn 3 functies hetzelfde. Namelijk EC, TDS en CF. Is allemaal een omrekening van de geleiding.
Dus eigenlijk is het een 3 in 1 apparaat.
De pH, de TDS en de temperatuur.
 

Terug
Bovenaan