B
Biologist
Guest
Hallo allemaal,
Na veel mooie bakken bekeken te hebben op dit forum besloten om een eigen foto-album aan te maken. Mijn aquarium is een 60x30x30 van fishhome met bijgeleverde standaard filter/verwarming/lamp. In de filter zat actieve kool en een koolspons, maar dit had ik een tijdje geleden al vervangen naar blauwe spons, witte filterwatten en mini-siporax. Er lag eerst grof grind op de bodem, maar dat heb ik vandaag vervangen naar filterzand. Wat een verbetering zeg 🙂
Maar goed, eerst even wat technische feitjes:
Aquarium
60x30x30
Filter
Magic Jet 380 binnenfilter
Verwarming
Resun sunlike 50 watt
Lamp
14 watt Osram lamp
Bodem
Filterzand 0.7-1.25
Flora
Valisneria spiralis
Elodea densa
Hydrocotyle leucocephela
Fauna
Nog niets
En dan nu nog wat foto's 🙂
Nieuw filterzand op de bodem
Techniek en plantjes weer teruggeplaatst
En water er weer terug in
Zoals jullie kunnen zien staan er nog niet veel planten in. Dit wil ik nog gaan uitbreiden, maar hierover loopt al een topic van mij bij planten. Nu eerst maar eens even weer een paar weekjes indraaien. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en eventuele tips/opmerkingen 🙂
Na veel mooie bakken bekeken te hebben op dit forum besloten om een eigen foto-album aan te maken. Mijn aquarium is een 60x30x30 van fishhome met bijgeleverde standaard filter/verwarming/lamp. In de filter zat actieve kool en een koolspons, maar dit had ik een tijdje geleden al vervangen naar blauwe spons, witte filterwatten en mini-siporax. Er lag eerst grof grind op de bodem, maar dat heb ik vandaag vervangen naar filterzand. Wat een verbetering zeg 🙂
Maar goed, eerst even wat technische feitjes:
Aquarium
60x30x30
Filter
Magic Jet 380 binnenfilter
Verwarming
Resun sunlike 50 watt
Lamp
14 watt Osram lamp
Bodem
Filterzand 0.7-1.25
Flora
Valisneria spiralis
Elodea densa
Hydrocotyle leucocephela
Fauna
Nog niets
En dan nu nog wat foto's 🙂
Nieuw filterzand op de bodem
Techniek en plantjes weer teruggeplaatst
En water er weer terug in
Zoals jullie kunnen zien staan er nog niet veel planten in. Dit wil ik nog gaan uitbreiden, maar hierover loopt al een topic van mij bij planten. Nu eerst maar eens even weer een paar weekjes indraaien. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en eventuele tips/opmerkingen 🙂