60 liter bak met toebehoren


Ik kan de link niet openen en moet eerst inloggen. Misschien kun je hier ook wat foto s en info posten want dat werkt denk ik makkelijker.
 
Mogen vrouwen ook reageren? ;)
Als je de hele set verkoopt; is dat lastig. Je hebt altijd wel iets erbij zitten wat iemand die al wat langer in de hobby zit, niet zal willen of kunnen gebruiken of al heeft; en iemand die er geen kaas van gegeten heeft zal hoogstwaarschijnlijk alleen het glas en het filter willen. Je hebt bijvoorbeeld al 2 filters en een zuurstofpompje, da's al overkill. Ik snap dat je er in 1x vanaf wil voor een goede prijs; maar ik denk dat je meer kans maakt door dingen los te verkopen.
 
Hoi John,

Heb de foto's nu ingevoegd. In totaal betreft het:

- Aquarium 54 liter (60x30x30 cm)
- Eheim Classic 150 (2211), buitenfilter (1 jaar oud)
- Inclusief BioHome filter media
- Aquael Aquael Versamax FZN-1 HOB filter (max. 500L/uur) (1 jaar oud)
- 2 x Aquael Aquael Leddy Smart Plant zwart V2 - 6 watt (1 jaar oud)
- Oase OxyMax 100 luchtpomp (half jaar oud)
- TETRA HT 50w verwarmingselement
- pH-meter waterproof
- RVS pincet 27 centimeter
- RVS schaar
- ESHa watertestkit
- JBL Pro pH testkit
- Schepnetje
- Dennerle Nano HangOn Thermometer

IMG_3861.JPG
IMG_3864.JPG
IMG_3868.JPG
IMG_3876.JPG
IMG_3880.JPG
IMG_3882.JPG
IMG_3869.JPG
IMG_3860.JPG
 
Mogen vrouwen ook reageren? ;)
Als je de hele set verkoopt; is dat lastig. Je hebt altijd wel iets erbij zitten wat iemand die al wat langer in de hobby zit, niet zal willen of kunnen gebruiken of al heeft; en iemand die er geen kaas van gegeten heeft zal hoogstwaarschijnlijk alleen het glas en het filter willen. Je hebt bijvoorbeeld al 2 filters en een zuurstofpompje, da's al overkill. Ik snap dat je er in 1x vanaf wil voor een goede prijs; maar ik denk dat je meer kans maakt door dingen los te verkopen.
Haha, zeer zeker! Was zeker niet zo bedoeld ;)

Bedankt voor de tip! Ik weet dat het overkill is qua apparatuur. Ik heb 1 aquarium weg gegeven, dus vandaar het tweede filter. Ik doe de hele set het liefst in 1 keer weg inderdaad. Mocht dat niet lukken, verkoop ik alles apart.
 
Ik denk dat je voor de hele set, dat je blij mag zijn met €50. Ik denk dat als je alles los verkoopt, krijg je nog 15 euro voor die Eheim, 20 piek voor het glaswerk, 10tje voor dat andere filter denk ik, misschien een tientje voor die schaar+pincet als ze van een merk zijn, 10-15 euro voor die lampjes samen en misschien 10 euro voor de ph-set zegmaar. Waarschijnlijk zul je een paar losse frutsels niet verkopen, omdat er bijna geen vraag naar is. Puur op gevoel deels ervaring.
 
Lara heeft een punt en het is maar net wat men ervoor wil geven natuurlijk. Ik heb de ervaring dat je op MP geen hoofdprijs zult krijgen.
 
Bedankt voor je reactie! Valt vies tegen, had eigenlijk meer verwacht. Zal wel gewoon afwachten op MP en hopelijk heeft er iemand interesse :)
 
Ik heb zelf in 2019 diverse kleinere bakjes geheel ingericht verkocht. Dat waren standaard 60cm en nano bakjes maar als ik voor een 60cm 3 tientjes kreeg met verwarming, filtertje, vissen en planten dan was het veel. Soms moest ik lachen om de biedingen dus ik hoop dat jij een beter bedrag geboden krijgt en wens je alvast succes toe.
 

Terug
Bovenaan