Dan heb ik met 7 euro dus vanmorgen weer teveel betaald bij Frits😀😀😉
Mooi koraaltje Christian!
Is het mischien de Plasticus nepae?😀😀😉
Bijna. De Plasticus nepae heeft wat stuggere tentakels, en moet in sterkere stroming gehouden worden. De Nepiopora rubbericus heeft zachtere tentakels waardoor het meer beweging aan het aquarium toevoegt. 😀Het is een Nepiopora rubbericus.
Oooh, aha, ik zat helemaal in de verkeerde familie te denken😀Bijna. De Plasticus nepae heeft wat stuggere tentakels, en moet in sterkere stroming gehouden worden. De Nepiopora rubbericus heeft zachtere tentakels waardoor het meer beweging aan het aquarium toevoegt. 😀
Bijna. De Plasticus nepae heeft wat stuggere tentakels, en moet in sterkere stroming gehouden worden. De Nepiopora rubbericus heeft zachtere tentakels waardoor het meer beweging aan het aquarium toevoegt. 😀
Het enige wat ik weet over barbypoppen is dat ik ze als klein kind onthoofde :/ 😳Wow, wat weet jij veel over plastickoralen! Kun je ook de plasticverschillem uitleggen tussen barbypoppen?😀

maar voor een molly is de bak eigenlijk te klein en ik ben bang dat de guppies gepest worden door de anemoonvissen.
Eindelijk!Misschien moet je de Guppen toch een kans geven😉. Nou als het goed is kan ik eindelijk morgen de Gramma halen tenzij de bakken bij Frits lek raken😀😀
Rond de 8,5kg steen, maar ik heb ook een liter siporax in de sump.Die no2 slaat flink uit inderdaad. Hoeveel kilo steen heb je in je bak=
Nee, ik ben puur met dood steen opgestart. Het is ook maar week 2 sinds de eerste dosis bacteriën, dus het is vrij normaal, maar ik had nog nooit zo'n hoge nitrietgehalte gezien.Ja wacht even Christian want ik wacht al langer op zo n potje he😀😀😉. Had je echt levend steen ?

Meestal is 50-150 par ideaal. Meer kunnen sommige soorten lps wel hebben, maar de meeste koralen die ik op het zand wil plaatsen niet. Nou heb ik geen par meter en zal ik dus moeten experimenteren, maar ik weet bijna zeker dat wanneer ik de sweet spot voor de LPS bij het glas bereik, het midden te vel verlicht zal zijn voor de meeste lps, een elegance zou nog één van de weinige opties zijn, samen met zoa's (die trouwens poliepen zijn, geen lps).Hoeveel licht kan een lps dan hebben?
Thanks Daan!Het ziet er al wel goed uit zeg!
Te veel licht kan zeker gevaarlijk zijn, gevaarlijker dan te weinig licht zelfs.En ik maar denken dat teveel licht geen kwaad kan. Dat is dus niet in watts uit te drukken als ik het goed begrijp. Hoeveel watt heb jij dan boven hoeveel liter water?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.