R
rickie94
Guest
Hallo allemaal,
na enige tijd een gezelschaps aquarium te hebben gehad toch besloten om een keer wat anders te doen 🙂.
Alles verkocht en opnieuw begonnen, een 80x30x40 aquarium. Binnenkort ook maar eens kijken voor een groter formaat!
Ik filter met een EHEIM ecco pro300, en een EHEIM termocontrol 150 watt . en een TL(GROLUX T8 18W).
hier wil ik een Zuid-Amerika bak van maken. Na het forum rond te struinen en informatie op te zoeken is dit wat ik er tot nu toe van heb gemaakt.
Fauna:
2x Platy (deze gaan er nog uit)
6x Corydoras sterbai
2x Apistogramma cacatuoides (koppel)
Hier wil ik, denk ik, nog een scholenvisje bij zetten (15x). Ben er nog alleen niet uit welke, suggesties?
Flora:
Echinodorus bleheri
Salvinia natans
Cryptocoryne (deze ruil ik om voor nog een kleinere Echinodorus soort)
Vallisneria (deze gaat er uit zodra ik meer hout heb kunnen vinden)
1x ''slagtand'' kien hout (deze wil ik er nog een aantal meer in doen, als ik er meer kan vinden bij de LSF)
1x wilgentakken
1x halve kokosnoot
x-aantal Ketapangbladeren (ik wil nog een kleinere soort bladeren erbij doen)
Natuurlijk zijn alle tips welkom!
Groeten Rick 🙂
na enige tijd een gezelschaps aquarium te hebben gehad toch besloten om een keer wat anders te doen 🙂.
Alles verkocht en opnieuw begonnen, een 80x30x40 aquarium. Binnenkort ook maar eens kijken voor een groter formaat!
Ik filter met een EHEIM ecco pro300, en een EHEIM termocontrol 150 watt . en een TL(GROLUX T8 18W).
hier wil ik een Zuid-Amerika bak van maken. Na het forum rond te struinen en informatie op te zoeken is dit wat ik er tot nu toe van heb gemaakt.
Fauna:
2x Platy (deze gaan er nog uit)
6x Corydoras sterbai
2x Apistogramma cacatuoides (koppel)
Hier wil ik, denk ik, nog een scholenvisje bij zetten (15x). Ben er nog alleen niet uit welke, suggesties?
Flora:
Echinodorus bleheri
Salvinia natans
Cryptocoryne (deze ruil ik om voor nog een kleinere Echinodorus soort)
Vallisneria (deze gaat er uit zodra ik meer hout heb kunnen vinden)
1x ''slagtand'' kien hout (deze wil ik er nog een aantal meer in doen, als ik er meer kan vinden bij de LSF)
1x wilgentakken
1x halve kokosnoot
x-aantal Ketapangbladeren (ik wil nog een kleinere soort bladeren erbij doen)
Natuurlijk zijn alle tips welkom!
Groeten Rick 🙂