Topicstarter
Topicstarter
skappa51
Guest
Dank jullie wel
Ik heb die er ook in zitten en zet die enkel maar een half uurtje aan bij een waterwissel en dan doe ik er ook nog eens Easy Life filtermedium in en de dag nadien is je water wel kraakhelder.De slim 350 stond 24/7 aan, heb hem er inmiddels wel uitgehaald. Hij zoog de laatste tijd zelfs op de laagste stand lucht aan.
Nu heb ik mijn filter uitstroom richting mijn oppervlakte aan staan.
Zit echter nog wel te twijfelen om een klein stromings pompje erbij te plaatsen om dode hoeken te voorzien van stroming.
Ik heb dat ook gehad dat hij valse lucht hapte maar dan moet je hem wat naar beneden drukken zodat het geluid van de valse lucht stopt.Heb altijd die skim 350 in al mijn bakken altijd 24/7 aangehad en verders nooit problemen mee gehad alleen nu vond ik het lucht geluid wel irritant worden
Zal eens kijken of ik hem misschien inderdaad na het schoonmaken ff aanzet en filter medium gebruik ik zelf ook altijd, het is super spul. Gebruik het al jaren.
haha grappig,
ja dat valse lucht is dus niet op te losse door heb iets naar onder te drukken, al geprobeerd zonder succes.
Nu heb ik het idee dat het motortje zelf misschien wel kuren heeft, ga van het weekend even een nieuwe halen voor na de waterwissels
Tja dan hoop ik voor jou dat je het vind en kunt oplossen,ben wel benieuwd wat het dan uiteindelijk zal zijn.Had al aangegeven dat hij zelfs op de laagste stand al dat geluid maakt paar posts hierboven.
Dat is het eerste wat je probeert als dat gebeurt.
Daar geef ik je gelijk in maar ik dacht effe aan de jonge leden hier op het forum die nog niet over veel geld beschikken of er dan iets aan te doen valt.heel simpel, koop gewoon een nieuwe.
Ga niet moeilijk doen over een artikel die al 4 jaar oud is
Waar heb je de skim350 gekocht Skappa ?Inmiddels een nieuwe eheim skim 350 gehaald en deze draait weer zoals het hoort.
scheelt toch een hoop ook als je kijkt wat een kaamlaag je krijgt als je zonder zit.
scheelt toch een hoop ook als je kijkt wat een kaamlaag je krijgt als je zonder zit.
Thanks voor de tip, ga denk toch liever opzoek naar dat stekrooster.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.