G
giceey
Guest
Hallo allemaal,
Dit aquarium had ik nog staan en dacht: tijd voor een nieuw bakje! Ook leek het mij leuk om hier een fotoalbum van bij te houden, en natuurlijk hoop ik dat jullie dit ook leuk vinden om te volgen.
Het gaat om een bak van Tetra, met het formaat: L
1cm - B:34cm - H:43cm (zo'n 90 liter). Deze bak ga ik proberen om enigszins Aziatisch in te richten, al zal het geen echte biotoop worden. Wellicht is een biotoop iets voor de toekomst.
Mijn idee�n over het visbestand:
- koppel/harem colisa chuna
- 10 danio maragritatus
- 4 pangio khulii
Ik twijfel nog over de pangio khulii. Waar de 1 zegt dat deze wel geschikt zijn voor dit aquarium, zegt de ander dat dit te klein is. Wat vinden jullie? En wat zou eventueel een vervangende bodembewoner kunnen zijn voor dit aquarium?
Bak leeg en bijna schoon, klaar om gevuld te worden!!
Filter ge�nstalleerd en het filterzand erin!
Het resultaat met de stenen erin!
Tot nu toe ben ik wel te spreken over het resultaat. Vanmiddag ga ik op plantenjacht, hopelijk met succes zodat ik het af kan maken.
To be continued!
Dit aquarium had ik nog staan en dacht: tijd voor een nieuw bakje! Ook leek het mij leuk om hier een fotoalbum van bij te houden, en natuurlijk hoop ik dat jullie dit ook leuk vinden om te volgen.
Het gaat om een bak van Tetra, met het formaat: L

Mijn idee�n over het visbestand:
- koppel/harem colisa chuna
- 10 danio maragritatus
- 4 pangio khulii
Ik twijfel nog over de pangio khulii. Waar de 1 zegt dat deze wel geschikt zijn voor dit aquarium, zegt de ander dat dit te klein is. Wat vinden jullie? En wat zou eventueel een vervangende bodembewoner kunnen zijn voor dit aquarium?
Bak leeg en bijna schoon, klaar om gevuld te worden!!
Filter ge�nstalleerd en het filterzand erin!
Het resultaat met de stenen erin!
Tot nu toe ben ik wel te spreken over het resultaat. Vanmiddag ga ik op plantenjacht, hopelijk met succes zodat ik het af kan maken.
To be continued!